اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای استان زنجان خبر داد

تسریع در اجرای طرح‌های اجرایی آبفای استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برنامه‌ریزی برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود منابع مالی برای پیشرفت پروژه‌ها را از اولویت‌های کاری معاونت مهندسی و توسعه آبفای استان زنجان اعلام کرد.

تسریع در اجرای طرح‌های اجرایی آبفای استان زنجان

مسلم پورنصرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وظایف معاونت مهندسی و توسعه اظهار داشت: ارزیابی سالانه و مستمر تمام پیمانکاران و مشاوران طرف قرارداد و اقدام در تنظیم تعاملات آتی شرکت بر اساس نتایج ارزیابی‌ها از وظایف کاری این معاونت است.

وی به استفاده از تجارب شرکت‌های موفق اشاره کرد و گفت: استفاده تعریف شده از تجارب شرکت‌های موفق در صنعت آب و فاضلاب کشور در حوزه‌های مختلف و مرتبط با وظایف باید عملیاتی شود.

مدیر عامل آبفای استان زنجان همچنین تصریح کرد: به پروژه‌های فاضلاب شهری و استفاده از روش‌های جدید تامین منابع مالی بالاخص بخش خصوصی باید توجه جدی شود.

وی در پایان متذکر شد: کنترل دقیق طرح‌های مطالعاتی و اکتفا به نیازمندی‌های واقعی در پروژه‌ها و رعایت اصل صرفه‌جویی و پرهیز از هزینه‌های قابل اجتناب ضروری و مهم است.

انتهای پیام/2308/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول