اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان خبر داد

برگزاری 40 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری 40 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در این استان خبر داد.

برگزاری 40 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته از شنبه هفتم اردیبشهت‌ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: در این هفته 44 عنوان برنامه اجرا می‌شود و این برنامه‌ها تا 13 اردیبهشت ادامه می‌یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نامگذاری روزهای این هفته تصریح کرد: نخستین روز این هفته با عنوان شهید مطهری، ولایت فقیه و ولایت‌مداری و روز دوم با نام شهید مطهری و سبک‌شناسی نامگذاری شده است.

وی، عنوان روز سوم این هفته را شهید مطهری و بیداری مسلمانان اعلام و خاطرنشان کرد: روز چهارم با نام شهید مطهری و الگوی تربیت اسلامی و روز پنجم با عنوان شهید مطهری و سبک زندگی زن مسلمان انتخاب شده است.

این مسئول با بیان اینکه روز ششم این هفته با عنوان شهید مطهری، معلم بصیر نامگذاری شده است، افزود: عنوان شهید مطهری، مقتضیات انقلاب برای روز آخر این هفته انتخاب شده است.

معبودی از سخنرانی مسئولان سپاه استان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در استان زنجان خبر داد و افزود: همایش حکمت مطهر در نواحی و مراکز مختلف سپاه هم به این مناسبت برگزار می‌شود.

وی از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها در طول این هفته خبر داد و بیان داشت: این برنامه به منظور تجدیدپیمان با آرمان‌های امام و رهبری برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از دیدار مربیان عقیدتی و سیاسی و عوامل فعال عرصه فرهنگی و برگزاری نشست‌های فرهنگی با عناوین عفاف و حجاب از دیدگاه شهید مطهری خبر داد و اذعان داشت: جشن کوثر به مناسبت تقارن میلاد حضرت زهرا(س) و هفته عقیدتی و سیاسی هم در این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گلباران مزار شهدا و تجلیل از مربیان و فعالان عرصه‌های عقیدتی و سیاسی و برگزاری نشست‌های بصیرتی اضافه کرد: این نشست‌ها با عنوان گفتمان امام و رهبری برگزار می‌شود.

معبودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه شهید مطهری متفکری اسلام‌شناس بود، افزود: این شهید بزرگوار همه عمر شریف خود را برای ترویج ارزش‌های اسلامی و انسانی سپری کرد.

وی، سپاه را نیز متولد انقلاب دانست و ادامه داد: سپاه و بسیج در طول عمر خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

معبودی، اندیشه‌های شهید مطهری را همانند آب زلالی عنوان کرد که در جان و روان جاری می‌شود و یادآور شد: مجموعه سپاه با بهره‌گیری از اندیشه‌های این شهید با طراوت و شاداب می‌ماند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیج و سپاه نیروی قدرتمند در جامعه محسوب می‌شود، تأکید کرد: این نیرو با استفاده از اندیشه‌های شهید مطهری به اجرای مأموریت‌های خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول