اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 330 میلیون ریالی قاچاقچی البسه در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 330 میلیون ریالی قاچاقچی البسه در زنجان خبر داد.

محکومیت 330 میلیون ریالی قاچاقچی البسه در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، قاچاقچی انواع البسه خارجی در زنجان محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه این قاچاقچی به ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت محکوم شد، اضافه کرد: همچنین این شخص به پرداخت مبلغ 332 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اقدام به انجام بازرسی از واحدهای مختلف به صورت سیار می‌کند، اضافه کرد: در همین راستا شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با عزیمت به شهرستان ایجرود در معیت بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان از واحدهای صنفی سطح شهر بازرسی به عمل آورده و تعداد 13 واحد متخلف را به اتهام گران‌فروشی شناسایی کرد.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از این واحدها در همان محل به تخلفات صورت گرفته رسیدگی شد.

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تخلفات در بحث افزایش قیمت در بازار اشاره کرد و گفت: روز گذشته قاچاقچی پارچه خارجی به پرداخت 121 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به موجب رای قطعی، قاچاقچی انواع پارچه‌های خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

انتهای پیام/73005/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول