اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

افزایش 10 درصدی تولید واحدهای مرغداری گوشتی در زنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: در سال‌جاری تولید واحدهای مرغداری گوشتی در زنجان افزایش 10 درصدی داشته است.

افزایش 10 درصدی تولید واحدهای مرغداری گوشتی در زنجان

احمد موسوی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موجود 83 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان زنجان فعال هستند.

وی این 83 واحد تولیدی مرغ گوشتی را دارای ظرفیت جوجه‏ریزی عنوان کرد و افزود: جوجه‏ریزی این واحدهای تولیدی در هر دوره محاسبه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان به ظرفیت تولیدی واحدهای مرغداری در شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: ظرفیت تولید واحدهای مرغداری شهرستان 2 میلیون و 400 هزار قطعه در هر دوره است.

وی میزان ظرفیت تولید مرغ گوشتی را در شهرستان زنجان مناسب ارزیابی کرد و گفت: هر ساله شاهد افزایش تولید مرغ گوشتی در شهرستان زنجان هستیم.

سالانه 10 میلیون قطعه مرغ گوشتی در شهرستان زنجان تولید می‏شود

موسوی تولید مرغ گوشتی در شهرستان زنجان را سالانه 10 میلیون قطعه عنوان کرد و اظهار داشت: این مقدار نشان از افزایش 10 درصدی تولید مرغ گوشتی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان تولید گوشت مرغ شهرستان زنجان را 16 هزار و 725 تن در سال ارزیابی کرد و افزود: این مقدار برای شهرستان زنجان مناسب است.

بیش از 60 درصد تولید مازاد نیاز شهرستان زنجان است

وی تولید 16 هزار و 725 تن مرغ گوشتی در استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد این مقدار مازاد نیاز شهرستان زنجان است.

موسوی صادرات مرغ گوشتی تولید شده در واحدهای تولید مرغ شهرستان زنجان را یادآور شد و ادامه داد: مرغ گوشتی تولید شده در واحدهای مرغداری شهرستان زنجان به استان‏های مجاور صادر می‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان عمده صادرات مرغ شهرستان زنجان را به استان تهران عنوان کرد و اظهار داشت: بازار مصرف پایتخت برای محصولات دامی شهرستان مناسب است.

وی با بیان اینکه باید نسبت به افزایش ظرفیت تولید مرغ گوشتی در شهرستان تلاش شود، افزود: تلاش می‏شود تا پایان سال اقدامات مناسبی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول