اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 2 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی مددجویان این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای آنها از طریق اجرای طرح‌های اشتغال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد در رشته‌های مختلف شغلی اجرایی می‌شود، اضافه کرد: رشته‌های کشاورزی، دامپروری، دامداری و ... از جمله مواردی است که رشته‌های شغلی در قالب آنها اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه رشته‌های شغلی مذکور با در نظر گرفتن استعدادها و توانایی‌های مددجویان اجرایی می‌شود، افزود: کمیته امداد با شناسایی استعدادهای مددجویان نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال به آنها اقدام می‌کند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان در راستای اشتغالزایی مددجویان این نهاد افزود: فقط در اسفند سال گذشته 2 میلیارد و 125 میلیون ریال به منظور اشتغالزایی 34 مددجوی زنجانی هزینه شد.

پناهی در پایان با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط امداد خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا کنون بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش  با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل دارند.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره داشت و گفت: یکی از اموری که همواره مورد توجه امدادگران در حمایت از جامعه هدف است، حامی‌یابی برای ایتام است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه حامی‌یابی برای ایتام از طریق اجرای طرح اکرام ایتام عملی می‌شود، افزود: برای انتخاب و قبول سرپرستی، شناسنامه ایتام در اختیار حامی گذاشته شده و با پر کردن فرم مخصوص این طرح، عمل ثبت‌نام از حامیان صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر اکرام ایتام یکی از عمده‌ترین طرح‌‌های اجرایی کمیته امداد است، اضافه کرد: همواره مشاهده شده که در ماه‌های مختلف میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام بیشتر از سایر طرح‌ها بوده است.

پناهی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 510 حامی با کمیته امداد شهرستان زنجان همکاری دارند، تصریح کرد: این تعداد حامی حمایت از 784 یتیم مددجوی زنجانی را به عهده دارند.

انتهای پیام/73005/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول