اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان زنجانی وفاق و همدلی خوبی برای اجرای پروژه‌ها دارند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان زنجان وفاق و همدلی مطلوبی برای اجرای پروژه‌ها وجود دارد.

مسئولان زنجانی وفاق و همدلی خوبی برای اجرای پروژه‌ها دارند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با تلاش و همت مسئولان استان زنجان بستر و زمینه سرمایه‌گذاری در استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود در طرح‌های استان سرمایه‌گذاری کنند، افزود: افرادی که توان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف را دارند، با توجه به آماده بودن زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان می‌توانند به رشد اقتصادی و ارتقای جایگاه استان کمک کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت به طور مستقیم سرمایه‌گذاری نمی‌کند، افزود: ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری‌های مختلف می‌تواند راهگشای حل مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

وی با بیان اینکه استان زنجان از جایگاه واقعی خود فاصله دارد، افزود: برای رسیدن استان به جایگاه واقعی خود باید تلاش‌های بیشتری از سوی مردم و مسئولان صورت گیرد.

اسماعیلی دوخطه کردن راه‌آهن تهران – زنجان را از برنامه‌های نمایندگان استان عنوان کرد و افزود: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای برخی از بخش‌های استان به شهرستان از دیگر پیگیری‌های نمایندگان استان است، خاطرنشان کرد: احداث راه درام به خلخال، زنجان – قره‌پشتلو، آب‌بر به شفت، احداث پالایشگاه زنجان و کارخانه پتروشیمی از دیگر پروژه‌های مورد توجه نمایندگان است.

حل مشکلات پروژه‌های مختلف زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری حل مشکلات پروژه‌های مختلف از طریق وزارتخانه‌ها از سوی نمایندگان استان تصریح کرد: رایزنی‌های لازم در خصوص اجرای پروژه‌های مختلف راه، آب، صنعت و معدن و مشکلات استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص پروژه پل غیر همسطح امام حسین (ع) نیز اقدامات لازم از سوی نمایندگان انجام شده است، افزود: مشکلات این پروژه با برگزاری جلسات مختلف و رایزنی با مسئولان کشور حل شده و این پروژه در حال اجراست.

اسماعیلی افراد مراجعه‌کننده به دفتر نمایندگی خود را در 9 ماهه گذشته 6 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد برای یک‌هزار و 500 نفر نامه‌نگاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه با 700 نفر ملاقات حضوری انجام شده است، افزود: بازدید از 35 روستا و حضور در 30 مسجد و بررسی مشکلات مردم از دیگر فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

برگزاری جلسات مشترک با شهرک‌های صنعتی زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات مشترک با شهرک‌های صنعتی یک و دو، روی و ناجی زنجان خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های مختلف با روسای اصناف و اتحادیه‌ها و حضور در جلسات شورای اداری از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های سد مشمپا، تالوار و پاوه‌رود تصریح کرد: مشکلات این طرح‌ها احصا شده است.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول