اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 20

جمشیدی: حماسه با حرکت انقلابی، گسترده و بابصیرت خلق می‎شود

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: حماسه فقط جهاد و تلاش نیست بلکه حرکتی انقلابی، گسترده، بابصیرت و هوشمندانه است که منجر به خلق حماسه می‎شود.

جمشیدی: حماسه با حرکت انقلابی، گسترده و بابصیرت خلق می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز و آشکار حماسه سیاسی، انتخابات است که اگر حضور گسترده مردم در آن نباشد نمی‎توان معنا و مفهومی به عنوان یک حماسه از آن یاد کرد.

وی ابراز داشت: تمام سعی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران، دشمنی کردن است اما این دشمنی‎ها سبب ورزیدگی کشور شده است، ما اگر بیش از 30 انتخابات برگزار کردیم، ورزیده شدیم و این تحریم‎ها برای نظام اسلامی موجبات شکوفایی بوده است.

موانع دشمن لزوم هوشیاری مردم و خواص جامعه را می‎طلبد

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه دشمن در امور مربوط به پیشرفت نظام، دو کار انجام داده است، اضافه کرد: انکار پیشرفت‎های ایران و مانع‌تراشی برای این کشور از جمله برنامه‎های دشمن بر علیه ایران بوده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه در انتخابات با موانع دشمن روبه‌رو خواهیم بود بر لزوم هوشیاری مردم و خواص جامعه تاکید کرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را متمرکز بر انتخابات ایران کرده است و همه توطئه‎هایش را برای روز 24 خرداد به میدان خواهد آورد که بصیرت، خنثی‌کننده تمام حربه‎هاست.

وی مدیریت هوشمندانه را در انتخابات آتی یک ضرورت مهم خواند و گفت: در این دوره از انتخابات، یک‌هزار و 513 شعبه اخذ رای پیش‎بینی شده که هر شعبه دو صندوق دارد.

مدیریت هوشمندانه رسالت سنگین این دوره از انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات گلستان از تشکیل پنج هیئت اجرایی برای انتخابات خبر داد و ابراز داشت: رسالت سنگین در این دوره از انتخابات مدیریت هوشمندانه را ایجاب می‎کند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنی‎های دشمن را رصد می‎کنیم عمده آن معطوف به دو عرصه سیاست و اقتصاد شده است که انتخابات نشانه بارز خلق حماسه اقتصادی است.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول