اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

بصیرت یکی از عاملان مهم موفقیت سپاه است

امام جمعه چناران گفت: سه عامل موفقیت سپاه در طول سال‌های انقلاب معنویت، بصیرت و ولایت‌مداری است.

بصیرت یکی از عاملان مهم موفقیت سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چناران به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه از زمان شکل‌گیری تا کنون در راستای رسالت خود که همانا پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است موفق عمل کرده و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای نهاده است.

وی افزود: نقش سپاه در دفاع از منافع مالی و در راس آنان تامین امنیت ملی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه چناران ادامه داد: کلید خوردن پروژه سپاه هراسی از سوی نظام سلطه با محوریت آمریکا در امتداد پروژه‌های اسلام هراسی و ایران هراسی به خوبی جایگاه سپاه را از منظر دشمنان نشان می‌دهد.

تاجی در رابطه با سالروز انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل گفت: انقلاب فرهنگی یکی از نقاط عطف و مثبت انقلاب اسلامی ایران بود که جهت سامان دادن به وضعیت دانشگاه‌ها اعلام شد.

امام جمعه چناران بیان کرد: امام راحل با درک عمیق از وضعیت آن روز دانشگاه‌ها و دستور تحول اساسی را در این مجموعه را صادر نمود تا دانشگاه‌ها که با فرهنگ غربی شکل گرفته بود بر اساس معیارهای اسلامی حرکت کنند.

وی ادامه داد: اما در طول 32 سال از انقلاب  فرهنگی همچنان افکار سکولاری و غربی در بعضی قسمت‌های دانشگاه حاکم است و نمونه کوچک ان اختلاط دختران و پسران در محیط دانشگاهها در کشور اسلامی و شیعی است.

امام جمعه چناران با اشاره به حمله نظامی آمریکا به طبس گفت: آمریکا به عنوان قدرتی بزرگ از ابتدای قرن 20 سر در آورد و کشورهای اروپایی که قرن ها به تجارت مناطق گوناگون جهان پرداخته بودند در درجه دوم قدرت قرار داد و به دنبال گسترش خود بر کشورهای مختلف جهان از جمله منطقه خاورمیانه پرداخت.

تاجی افزود: در این میان ایران به عنوان کانون صلی و منطقه استراتژیک و جزیره امن آمریکا در منطقه بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این پایگاه مهم را از دست داد و عملیات نظامی در شهر طبس بهانه برای آزادی گروگان‌ها بود و هدف اصلی آمریکا تسلط بر ایران بود که به لطف خدا موفق نشد.

در ادامه به گشایش دفتر منافقین خلق در واشنگتن اشاره کرد و گفت: از یک طرف این اقدام آمریکا در حالی که داعیه مبارزه با تروریست را دارد دروغ بوده و ادعای دولت مردان آمریکا در مبارزه با تروریست را آشکار می‌کند چون سازمان منافقین یک گروه تروریستی است و از طرف دیگر آمریکا بعد از آنکه نتوانست با حمله‌های نظامی به اهداف خودش در منطقه برسد با حمایت و تقویت تروریست‌ها سعی در ناامن کردن کشورهای منطقه و تودیع حضورش در منطقه را دارد و این در حالی است که امروز اعمال تروریستی دامن خود آمریکا را گرفته است.

امام جمعه چناران درباره رشوه گفت: از نظر اسلام رشوه گرفتن قاضی در حد کفر و شرک و هدیه گرفتن کارگزاران در قبال انجام وظایف اداری خیانت است و هر دو به شدت نهی شده است و پیامبر اسلام فرمودند رشوه‌گیرنده و رشوه‌دهنده هر دو مورد لعنت خداوند قرار گرفته و هر دو اهل دوزخ می‌باشند.

انتهای پیام/70006/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول