اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

اخلاص رمز جاودانگی شهدای گمنام / داشتن بصیرت پیام مقدس شهدا بود

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به جایگاه والای شهدا به ویژه شهدای گمنام در نظام اسلامی گفت: رمز جاودانگی این شهدا اخلاص در عمل بود.

اخلاص رمز جاودانگی شهدای گمنام / داشتن بصیرت پیام مقدس شهدا بود

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در حاشیه تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تاکید بر اینکه تمامی موفقیت‌ها و داشته‌های امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست اظهار کرد: در زمانی که دشمنان انقلاب به کشور حمله کرده و قصد نابودی اسلام و انقلاب را داشتند، شهیدان با نثار جان در مقابل آنها ایستادگی کرده و کشور را نجات دادند.

وی با بیان اینکه نقش شهدای گمنام در تداوم مسیر انقلاب بسیار مهم‌ و دارای ارزش بیشتری است خاطرنشان کرد: بسیاری از این شهدا از خدا خواستند که در گمنامی شهید شوند که این نشان از اخلاص بالای آنها بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه علت این خواسته مقدس شهدای گمنام از خداوند اخلاص بود تصریح کرد: همین اخلاص در عمل، رمز جاودانگی و ماندگاری شهدای گمنام است.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم ناشناس بودن این شهیدان اکنون و پس از سال‌ها پیکرهای پاک آنها پیدا شده است گفت: این اتفاق بیانگر این است که خداوند علاوه بر آخرت در این دنیا هم به این شهدا اجر عطا فرموده که همان تجلی شور و حماسه در استان کردستان و در سراسر کشور ناشی از یافتن پیکرهای آنهاست.

حجت‌الاسلام شاهرودی شهدا را اولیای خداوند معرفی کرد و افزود: چون این شهدا نزد خداوند عزیز و قابل احترام هستند لذا وجود آنها مایه خیر و برکت در ایران اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهدای گمنام مایه عزت و بزرگی برای اسلام و انقلاب هستند اظهار کرد: علت این مسئله آن است که شهدا علاوه بر جان خود، نامشان را هم نثار انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت حرمت این شهدا خاطرنشان کرد: آنها با روح حماسی، ایثار و شجاعتی که از خود نشان دادند در مقابل دشمنانی که اصل دین را هدف گرفته بودند ایستادند و ما هم باید به همین خاطر نگاهبان دستاوردهای شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه شهیدان گمنام، متدین واقعی و ولایت‌مدار بودند گفت: پیام اساسی شهدا داشتن بصیرت در دفاع از کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه تفکیک دوست و دشمن از یکدیگر و شناختن مسیر درست و صواب از جمله ویژگی‌های دیگر شهدا است خاطر نشان کرد: تمامی این مسائل ناشی از بصیرت بالای شهیدان نظام اسلامی است.

وی ایستادگی در مقابل دشمنان به تبعیت از شهدا و برخورداری از بصیرت کافی را وظیفه امروز مردم و مسئولان دانست و افزود: این امر موجب خواهد شد تا دشمنان نتوانند ما را فریب‌داده و فتنه‌گران نیز دستشان از رسیدن به مقاصد پلید خود کوتاه بماند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی وصیت و خواست شهدا از ملت ایران را حرکت در مسیر ولایت فقیه و پیروی از رهبری انقلاب برای مصون ماندن کشور از آسیب عنوان کرد و گفت: خوش‌بختانه مردم ما نیز این پیام را به دقت درک کرده و تا امروز با حرکت در همین مسیر، کشور از گزند دشمنان در امان مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه داشتن وحدت و همبستگی در بین آحاد مختلف جامعه دیگر پیام و خواسته شهیدان بوده است ابراز امیدواری کرد ملت ایران با عمل به فرامین مقام معظم رهبری زمینه رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون را فراهم کند.

انتهای پیام/79012/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول