اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

شاخصه مهم سپاه بصیرتمندی است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: آن‌چه که سپاه اکنون به آن بیش از هر چیز مجهز و مسلح بوده قوه بصیرت است.

شاخصه مهم سپاه بصیرتمندی است

جهانگیر انصاری امروز با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال 58 طی فرمانی به شورای انقلاب رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند.

سپاه بازوی مستحکم و قابل اعتماد نظام است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان داشت: شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه گام اساسی را در راستای سازماندهی این نهاد برداشت.

انصاری با بیان این‌که اقدامات سپاه در دفاع از نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اقدامات سپاه در عرصه سازندگی نیز مطلوب بوده و به طور چشمگیری در حال فعالیت است.

وی یادآور شد: تأسیس این نهاد مقدس به فرمان امام راحل توانسته نقش برجسته‌ای در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کند.

انصاری داشتن روحیه تواضع و ایثارگری را به عنوان دو رکن رفتاری پاسداران عنوان کرد و افزود: جوانان برومند ایران اسلامی با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های سپاه و بسیج درس‌‌های مهم و انسان‌سازی از این مکتب آسمانی فرا گرفته‌اند.

وی بیان داشت: ویژگی بارزی که نیروهای سپاه دارند، ایمان، معنویت و بصیرت بالای این نیروها بوده که در هر حال و در هر گامی موفقیت و پیروزی را از آن خود می‌کنند.

انصاری با یادآوری دفاع مقتدرانه نیروهای بسیج و سپاه در جنگ هشت‌ساله، ادامه داد: سپاه در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان داده که بازوی مستحکم و قابل اعتمادی برای این نظام مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ابراز داشت: توان بسیج در اداره کشور، سازندگی، سرکوبی نفاق و فتنه در کشور مهم و حیاتی است.

انصاری افزود: یکی از فلسفه‌‌های نام‌گذاری تولد امام حسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار دفاع از عقیده و اصلاح امور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که سپاه پاسداران نیز در دفاع از ارزش‌های اسلام و دین در چارچوب ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه کرده‌اند.

انصاری با بیان این‌که فرهنگ بسیجی سبب اتحاد ملت و توده‌های مردمی شده است، بر لزوم وحدت هر چه بیشتر میان مسئولان و مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم تصریح کرد: در این مقطع زمانی نیز بسیج سازندگی نیز با فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی خود نقش مهمی در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی ایران ایفا می‌کند.

انتهای پیام/82001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول