اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

می‌توان با توسل به قرآن بصیرت پیدا کرد

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: به غیر از قرآن کریم از هیچ منبع نوری نمی‌‌توان بصیرتی دریافت کرد و حقیقت را از غیر حقیقت جدا کرد.

می‌توان با توسل به قرآن بصیرت پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن ویژه بسیجیان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: فلسفه بسیج و تشکیل این نهاد مردمی شکل‌ دادن به تمدن با شکوه و متعالی اسلامی در سطح جهان است که امروز آرزوی هر انسان آزاده می‌باشد.

وی با بیان اینکه بسیج در ماموریت بین‌المللی و جهانی باید به شکل‌گیری این تمدن ارزشمند همتی وافر داشته باشد، خاطرنشان کرد: آنچه که دشمنان ما هدف قرار داده‌اند شکستن این شوکت و عزت مردم ایران است تا دیگر ملت‌ها را از امید به تشکیل جامعه اسلامی و حکومت الهی ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین شاکله شکل‌گیری این تمدن ارزشمند را توسل به قرآن کریم و ارزش‌های اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: اسلام زمانی می‌تواند در تمام ابعاد و شئون اجتماعی جلوه‌گری کند که در آن نور الهی و قرآن، بشریت را به سمت نجات و فلاح واقعی سوق دهد.

تویسرکانی عناصر اعتقادی بسیج را قرآن و اندیشه‌های نورانی ائمه اطهار و عترت پاک پیامبر (ص) توصیف کرد و گفت: آنچه که به بسیج و سپاه به عنوان ارکان مردمی نظام دوام و قوام می‌بخشد توجه به این دو عنصر حقیقی است که نزدیکی به آنها می‌تواند بیش از گذشته کشور ما را از آسیب‌ها و خطرات در امان نگه دارد.

این مسئول اهداف شکل‌گیری چنین تمدن با شکوهی را رسیدن به قرب‌الهی و بصیرت قرآنی توصیف کرد و بیان داشت: اگر همه ملت‌های مسلمان بصیرت داشته باشند دشمنان ما همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی در کمتر از یک شبانه‌روز قابل دفع و حتی نابودی هستند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین افزود: به غیر از قرآن کریم از هیچ منبع نوری نمی‌‌توان بصیرتی دریافت کرد و حقیقت را از غیر حقیقت جدا کرد.

تویسرکانی تصریح کرد: تنها با توسل به قرآن است که می‌توان دوست و دشمن حقیقی را شناخت و هرگز در دام مدعیان دروغین دین و اسلام غیر حقیقی گرفتار نیامد.

وی ادامه داد‌: گرایش بسیجیان و نیروهای مخلص انقلاب به قرآن و تبعیت از ائمه اطهار (ع) بهترین دستاویزی است که می‌تواند نه تنها به جامعه تهذیب واقعی ببخشد بلکه دنیا و آخرت آزادیخواهان جهان را تضمین کند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین تبعیت از قرآن و آموزه‌های آن را دو بال یک حرکت نجات‌بخش توصیف کرد و ابراز داشت: عالمی که به علم خود عمل نکند در جهالت بوده و راه به جایی نمی‌برد و قاری قرآنی که نتواند به آموخته‌های این کتاب توجه کند قطعاً از حقیقت دور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تویسرکانی در پایان سخنان خود شرط بهره‌مندی از آموزه‌های قرآن را شناخت مسائل و تبعیت از ولایت فقیه و مجهز شدن به تقوای الهی توصیف کرد و گفت: نهضت قرآنی که امروز در کشور راه افتاده نهضت پایداری است که می‌تواند ما را در مسیر عزت و صلابت واقعی قرار دهد.

انتهای پیام/62003/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول