اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه تاکید کرد

ارتقای سطح آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات

امام جمعه موقت ارومیه گفت: مردم ایران اسلامی باید با ارتقای سطح آگاهی خود همواره در خط رهبر و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

ارتقای سطح آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید محمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: انتخابات امسال باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان نظام، تصریح کرد: دشمنان نظام همواره در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن خدمات مسئولان هستند ولی مردم ایران اسلامی نسبت به این موضوع آگاه بوده و در برابر این توطئه‌ها بصیرت دارند.

فخری با تاکید بر ارتقای سطح آگاهی و بصیرت تمام اقشار جامعه، افزود: مردم ایران اسلامی باید با ارتقای سطح آگاهی خود همواره در خط رهبر و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

امام جمعه موقت ارومیه خاطرنشان کرد: مردم ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا گام برداشته‌اند و بدون شک پس از این نیز شاهد چنین مواردی خواهیم بود.

فخری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود مردم حضور پررنگ‌تری در انتخابات داشته باشند، گفت: مردم همواره در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام جواب دندان شکنی داده‌اند.

وی حضور مردم در انتخابات را مهم عنوان کرد و افزود: بدون شک این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام می‌زند.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی با از جان گذشتگی، همواره در راستای ایجاد آرامش و امنیت جامعه گام بر می‌دارند.

فخری بیان کرد: باید به خاطر امنیت موجود خدا را شاکر و قدردان نیروهای نظامی و انتظامی باشیم.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول