اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات ریاست‌ جمهوری

نخستین ویژه‌نامه «معیار انتخاب» در بویین زهرا منتشر شد

نخستین ویژه‌نامه «معیار انتخاب» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان بویین زهرا منتشر شد.

نخستین ویژه‌نامه «معیار انتخاب» در بویین زهرا منتشر شد

علی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به انتشار ویژه‌نامه بصیرتی و فرهنگی در شهرستان بویین زهرا توسط جوانان فعال و علاقه‌مند اظهار داشت: نخستین ویژه‌نامه سیاسی و بصیرتی شهرستان بویین زهرا با عنوان «معیار انتخاب» توسط کانون ادبی مجتمع فرهنگی هنری ولایت شهرستان بویین زهرا طی روزهای جاری در این شهرستان انتشار یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش جوانان در تبیین حماسه سیاسی و اقتصادی در سال 92 اظهار داشت: در نخستین ویژه‌نامه معیار انتخاب نظرات و رهنمودهای بزرگان انقلاب اسلامی در خصوص معیارهای انتخاب افراد و افکار سالم برای اداره کشور مطرح شده است.

وی عنوان کرد: نخستین ویژه‌نامه «انتخاب اصلح» با هدف نقش‌آفرینی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به بررسی موضوع انتخابات 24 خرداد سال جاری با الهام از درک صحیح موقعیت می‌پردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: همچنین در این نشریه دیدگاه‌ها و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان نظام اسلامی برای انتخاب کاندیدای اصلح مورد بررسی، تبیین و تشریح قرار گرفته است.

تشکیل انجمن‌های هنری و فرهنگی، برگزاری همایش با رویکردهای بصیرتی، مذهبی و با رویکرد انقلابی و نظارت بر مراکز فرهنگی و هنری را می‌توان از فعالیت‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد شهرستان بویین زهرا به حساب آورد.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول