اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 13

جمشیدی: 89 نفر داوطلب انتخابات شوراها در گلستان شدند

رئیس ستاد انتخابات گلستان از کاندیداتوری حدود 89 داوطلب انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی در گلستان در نخستین روز مهلت قانونی آن خبر داد.

جمشیدی: 89 نفر داوطلب انتخابات شوراها در گلستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: از تعداد 89 داوطلب ثبت‎نام شده، تعداد 54 نفر در پیشخوان دولت و 35 نفر نیز به طور مستقیم در فرمانداری و یا بخشداری ثبت‎نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: رصد خبری و برداشت تحلیلی نشان می‎دهد که کاندیداهای بیشتری را آماده ثبت‎نام خواهیم داشت و این شواهد و قرائن حاکی از آن است تعداد داوطلبان نسبت به دوره‎های قبل بیشتر خواهد بود.

داوطلبان در روزهای نخست اقدام به ثبت‎نام کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از داوطلبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا نسبت به ثبت‎نام خود در روزهای نخست، اقدام کنند چرا که پس از ثبت‎نام باید استعلام چهارگانه از ادارات اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال انجام شود.

جمشیدی متذکر شد: پس از ثبت‎نام داوطلبان، 10 روز برای استعلام فرصت نیاز است و هیئت اجرایی و نظارت بر اساس این استعلام اقدام می‎کنند.

وی یادآور شد: بر اساس جدول زمانبندی که از طریق وزارت کشور برای برگزاری دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری ابلاغ شد فعالیت‎ها در فرآیند برگزاری انتخابات مدیریت می‎شود.

تمهیدات لازم برای ثبت‎نام داوطلبان اندیشیده شده است

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: از 21 فروردین، استان موظف به تشکیل هیئت اجرایی شد و مدت پنج روز فرصت داشتیم که هیئت اجرایی در شهرستان‎ها شامل فرمانداری، بخش مرکزی و بخش مستقل تشکیل شود که این مهم اتفاق افتاد.

جمشیدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ثبت‎نام داوطلبان اندیشیده شده است، ابراز داشت: داوطلبان در حوزه روستایی از طریق پیشخوان آی.سی.تی می‎توانند مبادرت به ثبت‎نام کنند البته این پیش ثبت‎نامی است که انجام می‎دهند و برای ارائه مدارک باید به بخشداری‎ها رجوع کنند.

وی ادامه داد: در حوزه شهری برای پیش ثبت‎نام از طریق پیشخوان‎های دولت باید اقدام شود و بعد از اینکه مدارک را از طریق پیش‎ثبت‎نام به دست آوردند می‎توانند به فرمانداری‎ها ارائه دهند آنگاه ثبت‎نام‎شان تکمیل خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه ثبت‎نام از طریق دفاتر روستایی و پیشخوان دولت انجام می‎گیرد، اظهار داشت: اگر چنانچه کسی موفق نشد از طریق دفاتر مبادرت به ثبت‎نام کند می‎تواند به بخشداری و فرمانداری رجوع و نسبت به ثبت‎نام خود اقدام کند.

انتهای پیام/83001/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول