اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 ـ 31

حسینی: فردا آخرین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها در گلستان است

دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: برابر قانون فردا آخرین مهلت ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

حسینی: فردا آخرین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها در گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدقاسم حسینی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برابر با جدول زمانبندی انتخابات مهلت ثبت‌نام از داوطلبان در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 26 فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه سال‌جاری به مدت هفت روز بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس داوطلبان فقط تا پایان ساعت اداری فردا فرصت دارند که به بخشداری و فرمانداری‌های محل مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسینی اعلام کرد: برابر قانون امکان تمدید این مهلت وجود ندارد و از همه داوطلبان و علاقه‌مندان تقاضا می‌شود تا پایان وقت اداری فردا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند تا فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را از دست ندهند.

وی تصریح کرد: در کل استان گلستان 3 هزار و 267 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 112 نفر مرد و 115 نفر زن هستند.

حسینی افزود: همچنین در شهرستان گرگان 318 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 291 نفر مرد و 27 نفر زن هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان اذعان داشت: در شهرستان گنبدکاووس نیز 555 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 536 نفر مرد و 19 نفر زن هستند.

انتهای پیام/83004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول