اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 23

احمدی: کاندیداها از هرگونه حاشیه‌سازی و چالش پرهیز کنند

فرماندار گرگان گفت: کاندیداها از هرگونه حاشیه‌سازی و مسائلی که منجر به بروز چالش‎های احتمالی و پایین آمدن سطح آرامش جامعه می‌شود، پرهیز کنند.

احمدی: کاندیداها از هرگونه حاشیه‌سازی و چالش پرهیز کنند

حیدرعلی احمدی پیش از ظهر امروز در حاشیه سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: چون سال 1392 به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام‎گذاری و متبرک به دو فاطمیه نیز می‎باشد بهترین توصیه به داوطلبان و مردم بصیر و ولایت‌مدار شهرستان گرگان این است که ضمن توجه به منویات مقام معظم رهبری به عنوان فصل‎الخطاب جامعه اسلامی از هرگونه حاشیه سازی و مسائلی که منجر به بروز چالش‎های احتمالی و پایین آمدن سطح آرامش جامعه در ابعاد مختلف و حوزه‎های گوناگون می‎شود پرهیز کنند و فقط تمرکز خود را بر حضور گسترده و فراوان در انتخابات داشته باشند.

در انتخاب رئیس جمهور و شورای کارآمد و مقتدر تلاش کنیم

وی افزود: همه ما باید به منظور روی کار آمدن ریاست جمهوری و شورای اسلامی مقتدر و کارآمد با پشتیبانی آرای حداکثری تلاش همه جانبه خود را داشته باشیم تا با بالا بردن سطح حضور بیش از پیش «حماسه سیاسی» بزرگ را در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» رقم بزنیم.

احمدی بیان کرد: از ابتدای سال به منظور افزایش حضور گسترده مردم و اقشار مختلف، جلسات و نشست‎های متعددی با برخی اشخاص و گروه‌ها برگزار و دستگاه‌های خدمات رسان موظف به اجرای وظایف خود در شهرستان گرگان شدند.

میزان رای ملت و مردم تعیین کننده هستند

فرماندار گرگان تاکید کرد: تمام تاکید بنا به فرمایش حضرت امام(ره) میزان رای ملت است و تعیین کننده فقط مردم هستند و مجموعه ستاد انتخابات به عنوان امانت‌دار و مجری برگزاری انتخابات تمام تلاش خود را در برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل همانند انتخابات‌های گذشته خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول