اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 41

جمشیدی: اجرای دقیق قانون راهبرد ما در انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اجرای دقیق قانون، حضور گسترده و فراوان مردم در کنار انتخاب اصلح همچون سنوات گذشته راهبردهای ما در انتخابات پیشرو خواهد بود.

جمشیدی: اجرای دقیق قانون راهبرد ما در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علیرضا جمشیدی در نشست سالانه مدیران و کارشناسان حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: برگزارکنندگان انتخابات همانند سایر مردم دارای گرایش‌های سیاسی، علایق و سلیقه‌هایی هستند و طبیعتاً به کاندیدای مورد علاقه‌شان رأی خواهند داد، اما باید توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی نگاه شخصی خود را وارد مسائل اجرایی نکنند.

وی افزود: ما به عنوان مدیران و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات امانتدار مردم هستیم و به قانون عمل خواهیم کرد و به هیچ عنوان نباید حب و بغض‌های درونی‌مان را در حوزه اجرایی انتخابات بروز دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: همه ما باید به سمت و سویی حرکت کنیم که فضایی منطقی، معتدل و عقلانی به وجود آوریم، چراکه مردم به ما نگاه می‌کنند و از ما تأسی می‌گیرند که به عنوان عوامل اجرای انتخابات چقدر همدلی و همراهی داریم و تا چه حد قانونمند هستیم و در اجرای قانون جدی خواهیم بود؟

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تأکید بر ضابطه‌مند بودن دست‌اندرکاران انتخابات گفت: اجرای دقیق قانون، حضور گسترده و فراوان مردم در کنار انتخاب اصلح همچون سنوات گذشته راهبردهای ما در انتخابات پیشرو خواهد بود.

وی به بیان روش‌ها و تاکتیک‌های دشمن پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن با تمام امکانات اجرایی و تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم است و با اجرای سناریوی تحریم قصد این را دارد تا با فشار اقتصادی، مردم را در مقابل حکومت و حاکمیت قرار دهد.

جمشیدی بیان داشت: بحرانی جلوه دادن فضای داخلی کشور از دیگر ترفندهای دشمنان نظام است که با فعالیت‌های فیزیکی و مدیریت نرم‌افزاری به دنبال این هستند تا فضا را بحرانی جلوه دهند تا انتخابات در یک فضای امن و آرام صورت نگیرد.

وی، مخدوش جلوه دادن کلیات انتخابات را دیگر حربه دشمنان نظام دانست و افزود: رسانه‌های وابسته به دشمن از مدت‌ها پیش کلماتی همچون «استانداردسازی و انتخابات آزاد» را به عنوان کلیدواژه خود تبلیغ می‌کردند و روی این واژه‌ها تأکید داشتند و از این طریق هم به دنبال تکرار فتنه‌ای جدید در ایران اسلامی هستند.

معاون استاندار گلستان با اشاره به نامگذاری سال 1392 به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطرنشان کرد: آنچه که در این ایام کاملاً آشکار است، اینکه دشمن عمده فعالیت‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت را در دو حوزه سیاسی و اقتصادی متمرکز کرده است.

جمشیدی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تدبیر هوشمندانه‌شان شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را به عنوان شعار سال برگزیدند و همه ما باید جهت‌گیری‌مان را در مسیر تحقق اجرای شعار سال مدیریت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از زحمات کارکنان حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تقدیر کرد و گفت: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی با مهم‌ترین مسائل جامعه در ارتباط است و قطعاً آن تلاشی که شما به عنوان کارشناسان و کارکنان این حوزه انجام می‌دهید، نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب خواهد بود.

در ابتدای این جلسه تعدادی از کارشناسان اداره‌کل‌های تابعه معاونت سیاسی امنیتی به نمایندگی از همکاران خود به بیان نقطه نظرات و گزارشی از عملکرد اداره کل خود در سال 1391 پرداختند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول