اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 38

رجبی: تعیین وضعیت صلاحیت داوطلبان از امروز در گلستان آغاز شد

عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: با پایان مهلت ثبت‎نام داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، از امروز تعیین وضعیت صلاحیت داوطلبان در گلستان آغاز شده است.

رجبی: تعیین وضعیت صلاحیت داوطلبان از امروز در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالکریم رجبی عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان در خصوص روند بررسی صلاحیت داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در گلستان اظهار داشت: با پایان مهلت ثبت‎نام داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در گلستان، روند تعیین وضعیت صلاحیت داوطلبان از امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: نخستین مرحله از این فرآیند، استعلام وضعیت داوطلبان از مراجع چهارگانه است که این مراجع مدت هفت تا 10 روز فرصت دارند که به این استعلام‎ها پاسخ دهند.

رجبی بیان کرد: بعد از بررسی استعلام‎ها و بررسی‎های گوناگون دیگر، فرمانداری‎ها وضعیت احراز صلاحیت یا عدم صلاحیت داوطلبان را به آنها اعلام می‎کنند.

وی افزود: افرادی که عدم صلاحیت‎ آنها اعلام شده است؛ مدت چهار روز بعد از ابلاغ فرصت دارند، اعتراض خود را به هیئت‎های نظارت شهرستان و استان ارائه دهند.

رجبی متذکر شد: آنهایی که در روستا ثبت‎نام کردند، باید اعتراض خود را به هیئت‎های نظارت شهرستان و آنهایی که در شهر ثبت‎نام کردند، اعتراض خود را به هیئت‎های نظارت استان ارائه دهند.

عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان تصریح کرد: هیئت‎های نظارت استان و شهرستان مدت 10 تا هفت روز فرصت دارند تا اعتراض‎ها را رسیدگی کنند و نتیجه نهایی را به افراد اعلام کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: در این مدت هم اگر افرادی که صلاحیت آنها تأیید شده است؛ دچار تخلفاتی همچون تبلیغات زودهنگام و موارد تخلف‎هایی مشابه شوند، افراد مطلع از این تخلف‎ها می‎توانند گزارش‎های خود را به شماره تلفن 4480125 دفتر هیئت عالی نظارت استان که شبانه‌روز فعال است، اطلاع دهند.

وی در پایان ابراز داشت: با توکل به خداوند انتخابات در آرامش و با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کشورمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول