اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 3

جمشیدی: هیچ مخالفتی با حضور سلایق مختلف در انتخابات نداریم

معاون استاندار گلستان گفت: ایجاد شور انتخاباتی در کشور و حضور گسترده مردم در میدان انتخابات می‌تواند دشمنان نظام را ناامید ساخته و تأمین‌کننده امنیت کشور باشد.

جمشیدی: هیچ مخالفتی با حضور سلایق مختلف در انتخابات نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه‌ای با فرمانداران استان با موضوع انتخابات، اظهار داشت: این نکته بسیار حائز اهمیتی است که رهبر معظم انقلاب هم در بیاناتشان در آغاز سال و در حرم مطهر رضوی به آن اشاره داشتند، چراکه حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات نتیجه‌اش حفظ و پایداری هرچه بیشتر نظام خواهد بود.

وی این بیان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس که فرمودند «همه سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به نظام جمهوری اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند» را یک توسعه و گسترش سیاسی خواند که به نوعی دعوت همه مردم به حضور در عرصه انتخابات است.

معاون استاندار گلستان با بیان اینکه ما هیچ مخالفتی با حضور جریان‌ها و سلایق مختلف در انتخابات نداریم، اذعان داشت: برای هر موضوعی قانونی وجود دارد و در قانون انتخابات کشور، شورای نگهبان به عنوان فیلتری عمل خواهد کرد که در آنجا صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان مورد ارزیابی و اظهارنظر قرار خواهد گرفت و ما به عنوان سربازان این نظام همواره تابع تصمیمات نظام و شورای نگهبان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی که فرمانداران باید در آستانه انتخابات به آن بپردازند، امور تشویقی و مبشّری است که برای حضور مردم در انتخابات هم از ابزار تشویقی استفاده کنند و هم با بشارت امید و ایجاد امیدواری، بتوانند مردم را به میدان‌های فعالیت‌های سیاسی در چارچوب پایداری هرچه بیشتر نظام، به ویژه در عرصه انتخابات بیاورند.

جمشیدی با اشاره به کسب رتبه اول استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور گفت: قطعاً حفظ این رتبه با توجه به گستردگی و همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، کار دشواری خواهد بود، اما انتظارمان این است که برای حفظ این رتبه همت بلندتان را به کار بگیرید تا همگان از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: محاسبه رفتار و عملکرد سازمانی می‌تواند به عنوان یک کار پراهمیت و با ارزش در نیل به این هدف به شما کمک کند، یعنی هر فرمانداری خود را مورد محاسبه و بازنگری قرار دهد که چه اقدامات و تدبیری را به کار بسته‌ که حائز رتبه اول کشوری شده است و در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که چه باید بکنیم تا این رتبه محفوظ بماند یا حداقل در انجام مأموریت و رسالتمان با ارتقا در اجرا مواجه شویم.

معاون استاندار گلستان در پایان بر برگزاری جلسات هفتگی کمیته امنیت انتخابات در شهرستان‌ها، ارسال به موقع جواب نامه‌ها به وزارت کشور، جدی گرفتن مبحث آموزش، شرکت در مانورها و مدیریت اخبار و اطلاعات حوزه انتخاباتی فرمانداران تأکید کرد.

وی همچنین بر انجام اقدامات فرمانداری‌ها طبق جدول زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد و تاریخ 21 فروردین تا بیست و پنجم همین ماه را زمان رسمی تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا عنوان کرد.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول