اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 15

جمشیدی: آی سی تی روستایی و دفاتر پیشخوان در گلستان آماده ثبت‎نام کاندیداها هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق «آی سی تی» روستایی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت الکترونیک فرآیند ثبت‎نام خود را آغاز کنند.

جمشیدی: آی سی تی روستایی و دفاتر پیشخوان در گلستان آماده ثبت‎نام کاندیداها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: ما بر اساس جدول زمان‎بندی که از طریق وزارت کشور به ما ابلاغ شده برای برگزاری دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری که دوره چهارم شوراها و دوره یازدهم ریاست جمهوری است تمام فعالیت‎ها را در فرآیند برگزاری انتخابات باید مدیریت کنیم.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مشخص شدند

وی گفت: از 21 فروردین ماه سال جاری به مدت پنج روز ما موظف بودیم و فرصت داشتیم که هیئت اجرایی را در شهرستان‎ها که شامل فرمانداری‎ها، بخش مرکزی و بخش مستقل می‎شود شکل دهیم که این امر انجام شده است.

جمشیدی افزود: پس از اینکه هیئت اجرایی شکل گرفت ثبت‎نام نامزدها و کاندیدها آغاز می‎شود که از صبح روز دوشنبه 26 فروردین ماه 1392 ثبت‎نام کاندیدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است.

«آی سی تی» روستایی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت الکترونیک آماده ثبت‎نام هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اعلام کرد: داوطلبان حوزه روستایی می‎توانند از طریق «آی سی تی» روستایی اقدام به ثبت‎نام کنند که در واقع آن پیش ثبت‎نامی است که انجام می‎شود و برای تکمیل فرآیند ثبت‎نام به همراه مدارک مربوطه باید به بخشداری مراجعه ‎کنند.

وی اضافه کرد: در قسمت شهری نیز برای ثبت‎نام که ابتدا پیش ثبت‎نام است از طریق پیشخوان خدمات دولت الکترونیک اقدام کرده و بعد از اینکه مدارک لازم را در فرآیند پیش ثبت‎نام به دست آوردند به فرمانداری‎ها ارائه می‎کنند که بعد از تکمیل فرم و تائید مدارک، ثبت‎نام آنها تکمیل می‎شود.

جمشیدی متذکر شد: ثبت‎نام هم از طریق دفاتر روستایی و هم از طریق پیشخوان‎ها انجام می‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اذعان داشت: در صورتی که شخصی موفق نشد از طریق این دفاتر ثبت‎نام کند اگر به طور مستقیم به بخشداری و فرمانداری رجوع کند، ثبت‎نام آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول