اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

توسل به قرآن جامعه را به نقطه کمال می‌رساند / حضور 320 قاری بسیجی در اردبیل

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: توسل و تمسک به قرآن کریم به عنوان نور برتر سبب می‌شود تا جامعه به مرحله کمال و نقطه دوری از هرگونه آلودگی و گناه دست پیدا کند.

توسل به قرآن جامعه را به نقطه کمال می‌رساند / حضور 320 قاری بسیجی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان صبح امروز در مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیجیان کشور در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به واسطه تمسک و توسل به قرآن و سیره ائمه اطهار توانسته است در دنیا بدرخشد و در این عرصه حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه در همه لحظات زندگی قرآن می‌تواند ما را از شر شیاطین و اهریمنان نجات دهد، خاطرنشان کرد: دفاعی که امروز از قرآن به عنوان منبع نور و رحمت در برابر جاهلان صورت می‌گیرد، دفاعی عالمانه و عاقلانه‌ای است که همیشه می‌تواند در جامعه ساری و جاری باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل در دو روز گذشته میزبان شایسته‌ای برای بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی بسیجیان بوده است، یادآور شد: امروز در حالی اختتامیه این مسابقات را شاهد هستیم که 320 نفر برگزیده سه رشته قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن گرد هم آمدند تا از نیکو‌ترین انسان‌های پیرو قرآن و اهل بیت تجلیل شود.

کریمیان یکی از ویژگی‌های این مسابقات را انتخاب برترین‌های حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت، نواحی شهرستانی و سطح استانی خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از 32 استان کشور و در گروه سنی زیر 16 و بالای 16 سال برگزار شد که شرکت‌کنندگان سعی کردند توانمندی‌هایشان را به ظهور و بروز برسانند.

این مسئول عنوان کرد:‌ در رشته حفظ قرآن شاهد رقابت قاریان در حفظ کل، 20 جزء، 15 جزء،  پنج جزء و جز سی‌ام بودیم که علاقمندان و شرکت‌کنندگان توانستند توانمندی خود را به منصه ظهور برسانند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی بسیجیان کشور با کیفیت مناسب و در فضای مهر و محبت هموطنانمان در اردبیل به شایستگی برگزار شد، افزود: کمیته‌های پنج‌گانه و معاونت‌های ستادی تلاش کردند تا در کنار همت سایر مسئولان از استاندار اردبیل گرفته تا مدیران و مسئولان اجرایی استان مسابقات بیست و دومین دوره قرآنی ویژه بسیجیان در کمال همدلی و هم‌افزایی شایسته انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمیان بیان داشت: هر چه در توان داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که عظمت قرآن جلوه جهانی و بین‌المللی پیدا کرده و بیش از گذشته ایران را با عظمت قرآنی بشناسیم.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول