اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش گچساران خبر داد

اعزام 107 دانش‌آموز گچسارانی به مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز

معاون امور پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران گفت: 107 دانش‌آموز ممتاز و برگزیده گچسارانی برای شرکت در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به دهدشت، محل برگزاری این مسابقات اعزام شدند.

اعزام 107 دانش‌آموز گچسارانی به مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلام‌عباس رحیمی امروز در حاشیه اعزام دانش‌آموزان این شهرستان به مسابقات قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: قرآن، عترت و نماز از مهم‌ترین آموزه‌های دینی مسلمانان بوده که ترویج و تبیین این ارزش‌های الهی با روش‌های مختلف وظیفه همه مسلمانان است.

معاون امور پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران افزود: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در قالب رشته‌های دهگانه سبب تقویت و تبلیغ آموزه‌های دینی و ارزش‌های مذهبی میان دانش‌آموزان می‌شود.

رحیمی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در دهدشت گفت: 57 دانش‌آموز پسر گچسارانی در رشته‌های دهگانه مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این افراد در رشته‌هایی از جمله قرائت، حفظ و تفسیر احکام، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، نماز، مداحی و خطاطی شرکت کرده‌اند.

رحیمی گفت: در گروه دختران نیز 50 دانش‌آموز در این مسابقات استانی حضور دارند و به رقابت با دیگر دانش‌آموزان استان می‌پردازند.

وی ابراز داشت: دانش‌آموزان دختر نیز در این مسابقات در رشته‌های مختلفی از جمله قرائت، حفظ و تفسیر احکام، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، نماز و خطاطی به رقابت با دیگر دانش‌آموزان هم‌استانی می‌پردازند.

معاون امور پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران تأکید کرد: دانش‌‌آموزان اعزامی به این مسابقات برگزیدگان رشته‌های مختلف دهگانه در مدارس خود هستند که در رشته‌های خود مقام نخست را کسب کرده‌اند.

رحیمی گفت: شرکت‌کنندگان گچسارانی در این مسابقات از مقاطع راهنمایی و متوسطه هستند و از هر پایه نیز یک نفر در هر رشته حضور دارند.

انتهای پیام/82001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول