اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی‌ویکمین دوره مسابقات ده‌گانه قرآن، نماز و عترت کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

کسب رتبه اول دانش‌آموزان پسر بویراحمد در مسابقات قرآن، نماز و عترت

معاون آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در سی‌و‌یکمین دوره مسابقات ده‌گانه قرآن، نماز و عترت کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر استانی شدند.

کسب رتبه اول دانش‌آموزان پسر بویراحمد در مسابقات قرآن، نماز و عترت

سید بها‌الدین ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اختتامیه سی‌و یکمین مسابقات قرآن، نماز و عترت کهگیلویه و بویراحمد با شرکت 780 دانش‌آموز پسر به میزبانی دهدشت اشاره کرد و گفت: 48 دانش‌آموز بویراحمدی به این مسابقات اعزام شدند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اذعان کرد: شرکت‌کنندگان در 10 رشته حفظ  قرآن، قرائت، مفاهیم قرآن، تفسیر قرآن، احکام و نماز، انشاء نماز، خطاطی نماز، مداحی، اذان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به رقابت پرداختند.

ملک‌حسینی ضمن تبریک به دانش‌آموزان و مسئولان شهرستانی به جهت کسب رتبه برتر دانش‌آموزان این شهرستان در سی‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این مسابقات به مدت چهار روز با حضور 800 دانش‌آموز پسر به میزبانی دهدشت برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بویراحمدی در این مسابقات حائز 27 رتبه برتر شدند که 18 نفر آنان در رتبه اول، هفت نفر رتبه دوم و دو نفر دیگر مقام سوم را کسب کردند.

اعزام 36 دانش‌آموز دختر بویراحمد به مسابقات قرآن، نماز و عترت

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از اعزام دانش‌آموزان دختر این شهرستان به سی‌ویکمین جشنواره قرآنی به میزبانی دهدشت خبر داد و گفت: مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر بدون رشته اذان و مداحی به رقابت با دیگر همتایان خود می‌پردازند.

ملک‌حسینی، تعداد دانش‌آموزان دختر اعزام شده به جشنواره قرآنی را 36 نفر عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان دختر صبح امروز اعزام شده و به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول