اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی ارشاد خراسان‌رضوی:

1500 پایگاه برای ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف معرفی می‌شوند

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: 100 موسسه فرهنگی قرآن و عترت و یک‌هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه‌های ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف معرفی می‌شوند.

1500 پایگاه برای ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی ظهر امروز در جلسه مشترک روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های خراسان‌رضوی و اعضای معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: 100 موسسه فرهنگی قرآن و عترت و یک‌هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه‌های ثبت‌نام کمیته موسسات قرآنی معرفی می‌شوند.

وی افزود: هر کدام از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در 23 شهرستان بر اساس تعداد پایگاه‌های ثبت نامی که دارد، تعداد افراد ثبت نامی برای آنان مشخص شده است.

دبیر اجرایی کمیته موسسات قرآنی اذعان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در بخش موسسات فرهنگی قرآن و عترت، 20 هزار نفر را در رشته‌های مختلف مسابقات ثبت نام می‌کنند.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل ارشاد خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ادارات ارشاد شهرستان‌ها نیز از سهمیه کل 50 هزار نفر را در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام می‌کنند.

وی یادآور شد: تمام سعی ما بر این است که اهداف قرآنی در خراسان‌رضوی محقق شود و افراد به سمت قرآن و آموزه‌های آن پیش بروند.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول