اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته شوراها و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری افتتاح می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: به زودی تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری و پل ایثار توسط مسئولان استانی و شهری در قزوین افتتاح می‌شود.

تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری افتتاح می‌شود

ناصر گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به زودی تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری، پل ایثار و بلوار شهید مطهری با اعتبار 180 میلیارد ریال توسط مسئولان استانی و شهری در منطقه سه شهرداری قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری، پل ایثار و اتمام بلوار شهید مطهری که در حد فاصل تقاطع شهید مطهری و پل ایثار قرار دارد مصادف با هفته شوراها و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه سه شهرداری قزوین افتتاح می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری با هدف تسهیل عبور و مرور درون شهری و کاهش حجم بار ترافیکی و ایجاد دسترسی آسان به شهرک کوثر و مینودر به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان داشت: این پروژه 14 اردیبهشت سال جاری با حضور مسئولان ارشد استانی و شهری در قزوین افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری در 29 مرداد سال 90 شروع شده است، متذکر شد: این پروژه مصادف با روز شوراها و ولادت حضرت فاطمه (س) به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

گنجی به مشخصات تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری اشاره کرد و گفت: نوع سازه پل مطهری زیرگذر و عرشه بتنی مجوف است که به طول 421 متر و همچنین پایه‌های میانی زیرگذر 12 عدد با مقطع دایره به قطر 1.29 متر و ارتفاع متوسط هفت متر است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین اذعان داشت: نوع سازه بتنی از نوع کالورت بتنی همسطح با دو دهانه 12 متری عمود بر رودخانه بازار و به طول 55.2 متر و عرض 11 متر از مشخصات پل ایثار است.

این مسئول به مشخصات بلوار شهید مطهری اشاره کرد و گفت: طول بلوار مطهری 570 متر، طول رمپ‌ها 237 متر، عرض باند چپ و راست 11 متر، عرض رفوژ وسط بلوار مطهری 11 متر و دیوار چینی دو هزار متر مربع است.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول