اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

افتتاح خانه وزنه‌برداری ساری تا 9 ماه آینده

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از احداث خانه اختصاصی وزنه‌برداری مرکز استان در مدت 9 ماه در ساری خبر داد.

افتتاح خانه وزنه‌برداری ساری تا 9 ماه آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادتمند بعدازظهر امروز در مجمع سالانه هیئت وزنه‌برداری مازندران بیان داشت: سالن اختصاصی وزنه‌برداری ساری که از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری است شامل یک سالن استاندارد و مجهز به سالن تمرین و مسابقات است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار و بودجه مناسب برای این پروژه بیان داشت: به دنبال پیمانکار مطلوب و قوی هستیم که در مدت ذکر شده سالن را تحویل ما دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره رتبه اول وزنه‌برداری استان در کشور افزود: هیئت وزنه‌برداری استان با مدیریت خوب رحیمی (رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران) با یک برنامه منظم به جایگاه خوبی در کشور و استان رسیده است.

سعادتمند در ادامه درباره توانایی و تجربیات مربیان خوب وزنه‌برداری استان در کشور تصریح کرد: از مسئولان هیئت وزنه‌برداری استان می‌خواهم که از تجربیات حسین توکلی از قهرمانان المپیک و مربی برتر وزنه‌برداری کشور در کادر فنی تیم منتخب استان استفاده کنند.

وی همچنین درباره مشکلات به وجود آمده بین بهداد سلیمی و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد اسطوره ورزش کشور و مازندران است و از هر نظر حمایت همه‌جانبه از سوی سازمان‌های مختلف استانی می‌شود.

سعادتمند افزود: برای از بین رفتن سوء‌تفاهم پیش آمده بین فدراسیون و بهداد هفته آینده جلسه‌ای با حضور استاندار و عباسی وزیر ورزش در تهران برگزار و موضوع را به طور جدی پیگیر می‌شویم تا این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی در پایان از حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذاران به این ورزش توصیه کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور وزنه‌برداران موفق در استان و همچنین حمایت مالی سرمایه‌گذاران در لیگ برتر با وزنه‌برداران و کادر فنی بومی نیز می‌توانیم از مدعیان قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/86005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول