اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

تقاطع غیرهم‌سطح امام علی (ع) ارومیه کلنگ‌زنی شد

با حضور رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تقاطع غیرهم‌سطح امام علی (ع) ارومیه کلنگ‌زنی شد.

تقاطع غیرهم‌سطح امام علی (ع) ارومیه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز جلیلی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهم‌سطح امام علی (ع)، میثم و اوریاد که با حضور جمعی از مسئولان، مردم و فعالان رسانه‌ای صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شورای اسلامی شهر ارومیه توجه و پرداخت یکسان به همه مناطق است تا رشد همگونی را در بخش‌های مختلف شاهد شویم.

وی بر لزوم توسعه و عمران شهری در همه مناطق شهرستان تاکید کرد و گفت: برای اینکه موضوع فوق تحقق پیدا کند لازم است که در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم کردن بسترهای مورد نیاز گام برداشته شود همچنین اقشار مختلف جامعه را به یاری طلبید تا اینکه در نهایت طرح‌های موفقی در همه زمینه‌ها به مرحله بهره‌برداری برسد.

جلیلی به کلنگ‌زنی تقاطع غیرهم‌سطح امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: با کلنگ‌زنی و در نهایت بهره‌برداری از این پروژه، سهولت در عبور و مرور و تردد خودروها را شاهد می‌شویم و به دنبال آن رضایت اقشار مختلف جامعه فراهم می‌شود بنابراین لازم است همت جمعی برای اجرای سریع این پروژه شکل بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از الزامات قابل توجه در این شهر را ایجاد کمربندی دوم و کمربند سبز دانست و افزود: امیدوار هستیم این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تعریف شده و اجرای آن آغاز شود تا در چند سال آینده به مرحله بهره‌برداری برسد و مردم از مزیت‌های آن بهره کافی را ببرند.

این مسئول به فعالیت مستمر عوامل پرتلاش و فعال در پروژه‌های مختلف اشاره کرد و اذعان داشت: در ایام مختلف سال حتی تعطیلات نیز پروژه‌های مختلف در دست اقدام بودند و امور ساخت و ساز تعطیل نشد تا هر چه سریع‌تر پروژه‌ها برای تحویل دادن به مردم و بهره‌برداری آماده شوند.

جلیلی به نام‌گذاری سال جدید مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و متذکر شد: در سال جاری پیرو عمل به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رفاه حال مردم و تکمیل طرح‌های مختلف به طور روزافزون تلاش می‌شود.

انتهای پیام/61002/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول