اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل محیط زیست قزوین

2 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در آبیک افتتاح شد

دو تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی و تولیدی شهرستان آبیک امروز با حضور علی فرهادی مدیرکل محیط زیست استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

2 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در آبیک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در مراسم افتتاح دو تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و تولیدی شهرستان آبیک که عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک و تنی چند از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند، تصفیه‌خانه صنعتی و تولیدی شرکت طیور برکت نخستین پروژه‌ای بود که با 700 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی و تولیدی شرکت طیور برکت از نوع تصفیه هوازی و بی‌هوازی بوده که عمقش شش متر، طولش 10 متر و عرضش پنج متر است.

تصفیه‌خانه مذکور شامل چربی‌گیر، متعادل‌کننده، ته‌نشینی و کلرزنی می‌شود که پساب آن برای فضای سبز شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی و تولیدی شرکت شیمی و پتروشیمی شهرستان آبیک دومین پروژه‌ای است که با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

تصفیه‌خانه مذکور با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و ظرفیت 35 مترمکعب در شبانه‌روز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شرکت شیمی و پتروشیمی شهرستان آبیک 28 سال است که در شهرستان آبیک فعالیت می‌کند و تولید‌کننده مواد اولیه شوینده‌ها در کشور بوده که امسال تصفیه‌خانه فاضلابش احداث شده است.

مدیران شرکت شیمی و پتروشیمی شهرستان آبیک در نظر دارند به عنوان تأمین‌کننده مواد اولیه صنایع به صورت کارمزدی محصولات نهایی را به دست مشتریان برسانند که در صنایع رنگ، بهداشتی و آرایشی و سیمان و حفاری‌های نفت کاربرد دارد، مدیران شرکت شیمی و پتروشیمی شهرستان آبیک بر طرف کردن موانع و مشکلات بر سر راه این شرکت از سوی مسئولان استانی و شهرستانی تأکید کردند.

انتهای پیام/77006/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول