اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد

احداث 5 تقاطع غیر هم‌سطح در ارومیه

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: پنج تقاطع غیر هم‌سطح در ارومیه در دست احداث است.

احداث 5 تقاطع غیر هم‌سطح در ارومیه

عربعلی بهمن‌‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به افزایش مسافرت‌های درون شهری و افزایش رینگ ترافیکی معابر اصلی شهر ارومیه مدیران شهری را در سال‌های اخیر بر آن داشت که احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح را افزایش و بر سرعت احداث کنونی آن بیفزایند.

وی تصریح کرد: حجم انبوه تردد خودروها در میدان میثم ارومیه به دلیل واقع شدن این میدان در یکی از شاه راه‌های ارومیه که خیابان‌های والفجر، میثم و مافی را به هم مرتبط می‌کند و همین طور در ادامه مسیر به بزرگراه خاتم‌الانبیاء وصل می‌شود، مدیران شهری را بر آن داشت که در این نقطه از شهر به منظور سامان‌بخشی به ترافیک و همچنین روان سازی عبور و مرور تقاطع غیر هم‌سطح میثم را کلنگ‌زنی کنند.

بهمن‌خواه ادامه داد: برای احداث این تقاطع نیاز بود میدان میثم کنونی برداشته شود که برای این منظور ماشین‌آلات این سازمان به صورت طرحی ضربتی و در یک شب، این میدان پرترافیک را برداشته و آماده شمع کوبی کردند.

وی در مورد ویژگی‌های فنی این پروژه، افزود: طول این تقاطع 558 متر با عرض 25 ممیز 6 متر بود که 68 عدد شمع برابر محاسبات فنی برای این تقاطع در نظر گرفته شده است و همچنین طول پل آن 138 متر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری ارومیه هزینه برآورد شده این طرح را برابر اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری 88 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پنج تقاطع غیر هم‌سطح به طور همزمان در دست اقدام شهرداری ارومیه بوده که به گفته کارشناسان یک رکورد در طول تاریخچه شهرداری ارومیه است.

انتهای پیام/61001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول