اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

منابع مالی تمام پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح ارومیه تأمین شده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: به همت شهرداری ارومیه و سایر دستگاه‌ها، پروژه‌های مختلف از جمله چندین پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست اقدام است که منابع مالی مورد نیاز آنها نیز تأمین شده است.

منابع مالی تمام پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح ارومیه تأمین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع)، میثم و اوریاد که با حضور جمعی از مسئولان، مردم و فعالان رسانه‌ای صورت گرفت، به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: خلق حماسه نباید در بالا بردن آمارها، افزایش اعتبارات و مواردی از این قبیل خلاصه شود؛ بلکه واژه حماسه مفهومی به مراتب گسترده‌تر و بسیط‌‌تر از آن است که به آن توجه شود.

وی بر لزوم عنایت داشتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: چشم‌اندازی که مقام معظم رهبری در نخستین لحظه‌های هر سال برای ملت ترسیم می‌کنند باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد، چراکه عملی کردن منویات ایشان، ایران اسلامی را به سمت و سوی افتخار، عمران، آبادی، رفاه و معیشت سوق می‌دهد.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه عناوین منتخب از سوی ایشان در یک مسیر بوده و از یک راهبرد کلی سرچشمه می‌گیرد، خاطرنشان کرد: عنوانی‌ که مقام معظم رهبری برای سال جدید انتخاب می‌کنند، مکمل و تداوم‌بخش اهداف و برنامه‌های سال‌های قبل است، لیکن سزاوار نیست به فراموشی سپرده شوند، بلکه لازم است همواره در آن خط مشی گام برداریم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: چنانچه به معنای واقعی کلمه و با همه توان در راستای تحقق بخشیدن به شعارهای سال و منویات رهبری گام برداشته شود، کشورمان به یک الگوی پیشرفت اسلامی تبدیل می‌شود که از زوایای مختلف و در شاخص‌های گوناگون قابل نسخه‌برداری برای ملل مختلف دنیا است.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه می‌تواند به پیشانی حماسه اقتصادی تبدیل شود، ابراز داشت: در حال حاضر به همت شهرداری ارومیه و سایر دستگاه‌ها، پروژه‌های مختلف از جمله چندین پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست اقدام است که منابع مالی مورد نیاز آنها نیز تأمین شده است، امیدوار هستیم در موعد مقرر به مرحله بهره‌برداری برسند.

 انتهای پیام/61002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول