اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 اردیبهشت

مسابقات تیراندازی ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود

سرپرست هیئت تیراندازی همدان گفت: 12 اردیبهشت ماه، به مناسبت بزرگداشت هفته زن، یک دوره مسابقات تیراندازی ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود.

مسابقات تیراندازی ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برنامه‌های هیئت اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی از تصدی مسئولیت سرپرستی هیئت تیراندازی توسط بنده نمی‌گذرد، فعلاً در حال ارزیابی این هیئت هستم تا با تقویم برنامه‌های هیئت، کارها را پیش بریم.

وی با بیان اینکه این رشته ظرفیت خوبی دارد ادامه داد: ما در این رشته شاهد پرورش ورزشکار المپیکی هستیم به طوری که ورزشکاران خوبی را در قبل به مسابقات ملی اعزام داشته‌ایم.

سرپرست هیئت تیراندازی همدان با بیان اینکه ظرفیت این رشته در بخش بانوان نیز بسیار فعال است بیان کرد: برگزاری این مسابقات در روز زن و مادر باعث می‌شود تا دختران زیادی با این رشته آشنا شوند و در آن شرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان مد نظر است، ادامه داد: توجه به این موضوع باعث می‌شود در آینده المپیکی‌های زیادی را در بخش بانوان و رشته‌های مختلف داشته باشیم.

شمسی‌پور در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در گذشته نیز در این هیئت کار‌های بسیار خوبی انجام شده و بنده علاوه بر ادامه دادن این کارها برنامه‌های ویژه‌تری برای رساندن این هیئت به جایگاه برتر دارم.

وی درباره برگزاری ورزش‌های مختلف در روز مادر گفت: در دنیای امروز شاید هیچ رشته ورزشی نباشد که زنان در آن مشارکت نداشته باشند یا آن که ورزش ویژه‌ای برای زنان و یا مردان تلقی شود، اما میزان این مشارکت در هر رشته ورزشی و هر کشور تفاوت دارد.

سرپرست هیئت تیراندازی همدان تأکید کرد: خوشبختانه امروز نیز در ایران شاهد حضور فعال بانوان در تمام ورزش‌ها هستیم و همین موضوع باعث تقویت نشاط و شادابی در جامعه شده است.

وی در پایان سخنانش درباره گرامیداشت هفته زن اظهار کرد: رویکرد هیئت‌های ورزشی به گرامیداشت این هفته بسیار ارزشمند است و باعث جذب دختران جوان به ورزش می‌شود.

انتهای‌پیام/89018/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول