اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات استانی

رتبه نخست مسابقات سازه ماکارونی به پیام‌نور زنجان رسید

تیم پدیده سازه ماکارونی دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان در مسابقات استانی سازه‌ ماکارونی با راندمان 419 رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

رتبه نخست مسابقات سازه ماکارونی به پیام‌نور زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات سازه ماکارونی دانشگاه پیام‌نور زنجان پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

اعضای تیم پدیده را به ترتیب محمدرضا نوروزی به عنوان سرپرست و بهزاد قدیمی، رحیم پازکی و علی اسلامی از دانشجویان رشته مهندسی پروژه و مهندسی صنایع دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان تشکیل می‌دادند.

در این مسابقات که به صورت راندمانی برگزار شد، تیم سامان تاک دانشگاه آزاد با راندمان 408 و تیم آرمان بنای اشراق دانشگاه روزبه با راندمان 306 به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسابقات سازه‌های ماکارونی پیام‌نور با همکاری استانداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با حضور 37 تیم از دانشگاه‌های علمی و کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و روزبه، تیم‌هایی از دانشگاه‌های پیام‌نور مرکز ابهر، زنجان، ایجرود و دو تیم دانش‌آموزی برگزار ‌شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور سید محمد موسوی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور مرکز استان برگزار ‌شد، به تیم‌های برگزیده به ترتیب تیم اول 7 میلیون، تیم دوم 5 میلیون و تیم سوم 3 میلیون ریال اهدا شد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول