اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

جمعه بازار زنجان باید ساماندهی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر توجه شهرداری زنجان به جمعه بازار و دوشنبه بازار اشاره کرد و گفت: مسئولان به هیچ وجه در صدد جمع کردن جمعه بازار نیستند بلکه مکان برگزاری این بازار باید ساماندهی شود.

جمعه بازار زنجان باید ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ‌امروز در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندان استان زنجان با اشاره به گزارش ارائه شدت توسط شهردار زنجان اظهار داشت: وارد شدن شهرداری در این کمیته به تحقق اهداف آن کمک می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده شهرداری زنجان از ظرفیت کمیته صیانت از حقوق شهروندی افزود: می‌توان در این کمیته هماهنگی بین ارگانی را برای حل مشکلات انجام داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان شهرداری را جزو ارگان‌‌های پر مخاطب عنوان و اضافه کرد: باید شهرداری مشکلات را به صورت مکتوب به این کمیته اعلام کند تا امور مورد نیاز پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امور شهرداری زنجان بعد از ورود یگانه تحرک خاصی یافته است، اضافه کرد: شهر زنجان نسبت به گذشته بهتر اداره می‌شود.

احمدی تاکید کرد: در به خدمت گرفتن خدمات برای شهر باید از شهرهای پیشرفته الگوگیری شود چراکه زنجان این ظرفیت را دارد.

*ضعف اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام شده

وی ضعف اطلاع‌رسانی عملکردها را از نقاط ضعف مدیریت کشور در همه ابعاد اعلام کرد و گفت: اقدامات خوب و قابل توجه انجام شده که به درستی به مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در نظر گرفتن امور مساجد را از نکات قابل توجه شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: زیباسازی، بهداشت و سایر امور مساجد باید به صورت ویژه مورد توجه شهرداری قرار گیرد چون مسجد مورد توجه مردم است.

وی بر توجه شهرداری زنجان به جمعه بازار و دوشنبه بازار اشاره و تصریح کرد: مسئولان به هیچ وجه در صدد جمع کردن جمعه بازار نیستند بلکه مکان برگزاری این بازار باید ساماندهی شود.

احمدی تاکید کرد: حداقل‌های مورد نیاز مردم باید در محل برگزاری جمعه بازار زنجان تامین شود.

در ادامه این جلسه نماینده قوه قضائیه بر لزوم اندیشیده شدن تدابیری برای بهره‌برداری از پل سیدالشهدا در موعد مقرر تاکید کرد و گفت: حذف پارکینگ توسط دانه درشت‌ها باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد که ادامه آن آینده شهر را متضرر می‌کند.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول