اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول سال 91 صورت گرفت

جمع‏آوری 16 هزار دستگاه ماهواره در استان زنجان

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در طول سال گذشته 16 هزار و 800 دستگاه ماهواره در استان زنجان جمع‏آوری شده است.

جمع‏آوری 16 هزار دستگاه ماهواره در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل اسماعیلی امروز در جلسه گردهمایی معاونین، فرماندهان و روسای کوپ اظهار داشت: در سال گذشته سرقت مسلحانه، آدم‏ربایی و سرقت از بانکی در استان زنجان رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه 77 درصد از جرائمی که در سطح استان زنجان اتفاق افتاده بود در سال گذشته کشف کردیم، خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل امنیتی 57 مورد دستگیری اعلام شده است که بیشتر به صورت کیفی بوده است.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه 16 هزار و 800 دستگاه ماهواره در سطح استان زنجان طی سال گذشته جمع‏آوری شده است، اضافه کرد: نمونه‏ای از تجهیزات شیطان‏پرستی نیز جمع‏آوری شده است.

*کشف 50 تن موادمخدر در استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه یک تن و 50 کیلو موادمخدر در سال گذشته در استان زنجان کشف شده است، تصریح کرد: میزان کشفیات سلاح غیرمجاز نیز در استان 12 درصد بوده است.

اسماعیلی با بیان اینکه با حضور پررنگ در سطح جامعه سعی شده است که اجازه شرارت داده نشود، ادامه داد: 85 نفر در راستای سلاح غیرمجاز در استان دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال در استان زنجان بسیار کم‌خطر بوده است، یادآور شد: بیش از 3 هزار نسخه بروشور در چهارشنبه آخر سال در استان توزیع شده است.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شناسایی نقاط آسیب‎پذیر و حضور در آن نقاط یکی از اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال بوده است، اضافه کرد: شناسایی محلات پر تنش نیز از دیگر اقدامات به شمار می‏رود.

*کنترل فضای مجازی در استان زنجان

وی با بیان اینکه کنترل فضای مجازی از جمله اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی استان زنجان است، تصریح کرد: اجرای رزمایش قبل از فرا رسیدن عید نوروز از دیگر اقدامات محسوب می‏شود.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول