اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

ابطال علامت استاندارد اجباری بیش از 80 واحد تولیدی در زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان از ابطال علامت استاندارد اجباری بیش از 80 واحد تولیدی در این استان خبر داد.

ابطال علامت استاندارد اجباری بیش از 80 واحد تولیدی در زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل استاندارد استان زنجان به منظور استانداردسازی کالاهای تولیدی در استان اقدامات بسیاری را با همکاری بازرسان این اداره کل انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل استاندارد پس از بازرسی واحدها در صورتی که کالاهای تولیدی کیفیت لازم را نداشته باشند، اقدام به لغو علامت استاندارد آنها می‌کند، اضافه کرد: سال گذشته علامت استاندارد تعداد 82 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در زنجان ابطال شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: در این مدت پروانه کاربرد علامت استاندارد چهار واحد نیز به تعلیق درآمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پروانه‌های مذکور به دلایلی همچون عدم تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد پس از گذشت تاریخ اعتبار آن، تعطیلی واحد و یا نمرات منفی بالا باطل شد‌ه‌اند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی  که مجوز کاربرد علامت استاندارد آنها باطل شده است موظف به توقف تولید محصولات مربوط به این مجوزها هستند.

کارگرزاده ادامه داد: هرگونه تولید و توزیع این محصولات مستوجب پیگرد قانونی و توقیف محصولات تولیدی پس از ابطال، این واحدها خواهد بود.

وی در ادامه در زمینه واحدهایی که مجوز کاربرد علامت استاندارد آنها تعلیق شده است نیز گفت: این واحدها با توقف تولید انبوه محصولات مربوط به مجوز تعلیق شده فقط مجاز به تولید آزمایشی محصولات مذکور، تحت نظارت اداره کل هستند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: پس از رفع نواقص منتج به تعلیق و گذراندن مراحل تمدید مجوز این واحدها اجازه تولید انبوه به آنها داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول