اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خواستار شد

راه‏اندازی کارخانه تولید نانو‏کود در زنجان

استاندار زنجان گفت: بسترهای لازم باید برای راه‏اندازی کارخانه تولید نانو‏کود در استان فراهم شود.

راه‏اندازی کارخانه تولید نانو‏کود در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد عصر امروز در جلسه سلامت کشاورزی، اظهار کرد: با همکاری مسئولان دانشگاه بقیةالله اعظم (عج) و مسئولان استانی نسبت به این موضوع برنامه‏ریزی شود.

وی به اهمیت کارخانه تولید نانو‏کود اشاره کرد و افزود: علم تولید نانو‏کود در کشور که دانشگاه‏های بومی آن را در اختیار دارند باید در مرحله اجرا نمود پیدا کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید از علوم نانو در کشور حمایت کرد، یادآور شد: استان زنجان آمادگی حمایت‏های عملی در این راستا را دارد.

وی استان زنجان را با توان کشاورزی بالا عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان جهاد کشاورزی استان زنجان نسبت به استفاده از علوم روز دنیا افق دید بالایی دارند.

* از پژوهشگران و متخصصین تولید نانو‏کود در استان حمایت می‏کنیم

رئوفی‏نژاد از اعلام آمادگی مدیریت استان برای افتتاح واحد تولیدی نانو‏کود کشور خبر داد و گفت: از پژوهشگران و متخصصین این حوزه در استان حمایت می‏کنیم.

استاندار زنجان نگاه به علوم روز برای نیل به سلامت کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید از علوم روز کشور در حوزه کشاورزی بهره لازم را برد.

وی به اهمیت کشاورزی ارگانیک در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: توسعه کشاورزی در استان باید با نگاه به کشاورزی ارگانیک همراه باشد.

رئوفی‏نژاد استفاده از کودهای شیمیایی برای کشت محصولات کشاورزی را نا‏مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشت.

استاندار زنجان نگاه علمی به حوزه کشاورزی را خواستار شد و گفت: نگاه علمی پژوهشگران به توسعه کشاورزی در کشور و استان قابل تقدیر است.

وی رویکردهای مختلف به بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رویکرد علمی به بخش کشاورزی در راستای سلامت مردم خواهد بود.

* انعقاد تفاهم‏نامه همکاری جهاد کشاورزی استان با دانشگاه بقیةالله اعظم(عج)

رئوفی‏نژاد خواستار انعقاد تفاهم‏نامه همکاری جهاد کشاورزی استان با دانشگاه بقیةالله اعظم(عج) شد و اظهار داشت: هر چه سریع‌تر نسبت به انعقاد تفاهم‏نامه همکاری اقدام شود.

استاندار زنجان همکاری و تعامل با این دانشگاه را برای توسعه کشاورزی استان مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: امید است همکاری متخصصین و پژوهشگران استانی و دانشگاه بقیة‌الله اعظم(عج) در آینده نزدیک ثمربخش باشد.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول