اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 300 مددجوی زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت کمک هزینه ازدواج به 300 مددجوی زنجانی خبر داد.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 300 مددجوی زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از عمده اقدامات این نهاد در حمایت از مددجویان پرداخت کمک هزینه ازدواج به جوانان در شرف ازدواج است، اضافه کرد: کمک هزینه‌های ازدواج به دو صورت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان در سال گذشته گفت: در این مدت برای 225 نفر کمک هزینه خرید جهیزیه و برای 68 نفر هدیه ازدواج پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور ارتقای سطح آگاهی مددجویان زنجانی است، اضافه کرد: در این دوره آموزشی مسائلی همچون احکام و مسائل شرعی به مددجویان حاضر آموزش داده می‌شود.

پناهی همچنین با اشاره به آموزش تنظیم خانواده برای نوعروسان مددجو افزود: همچنین نحوه همسرداری و برخورد با مشکلات نیز از دیگر مسائلی است که در دوره مذکور به مددجویان آموزش داده شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی قبل از پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از اهدافی که در برگزاری این دوره‌ها دنبال می‌شود، تحکیم پایه‌های زندگی و خانواده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر فعالیت‌های کمیته امداد این شهرستان افزود: پس از وقوع زلزله در شهرستان دشتی بوشهر کمیته امداد نیز به منظور تسکین آلام بازماندگان اقدام به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان زنجان نیز ضمن همدردی با مردم زلزله‌زده شهرستان دشتی کمک‌های نوع‌دوستانه خود را به پایگاه‌های کمیته امداد تحویل دادند، گفت: در این راستا 152 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

پناهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به منطقه زلزله‌زده هستند.

شماره حساب 0108640425009 سیبای این نهاد نزد بانک ملی برای واریز وجوه نقدی مردم جهت حمایت از زلزله‌زدگان اختصاص یافته است، که واریز وجوه به این حساب از طریق دستگاه‌های ATM نیز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول