اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

تدارک 1050 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: یک‌هزار و 58 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان تدارک دیده شده است.

تدارک 1050 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: همه شرایط برای برگزاری مناسب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فراهم شده است.

وی به تلاش‏های صورت گرفته برای فراهم کردن شرایط لازم برای انتخابات اشاره کرد و افزود: تلاش‏های مناسبی از سوی کمیته‏های اجرایی انتخابات استانی صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از داوطلبان تا ساعاتی بعد از نیمه شب یک‏شنبه ادامه داشت.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری داوطلبین برای ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: همه تلاش‏ها برای تحقق این موضوع صورت گرفته است.

* 754 شعبه اخذ رای مربوط به روستاهای استان است

احمدی به صندوق‌های اخذ رای در سطح استان اشاره کرد و گفت: از تعداد یک‌هزار و 58 شعبه اخذ رای 754  شعبه اخذ رای مربوط به روستاهای استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به شعبه‌های اخذ رای شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: 304 شعبه اخذ رای نیز مربوط به شعبه‏های اخذ رای شهری است.

وی با اشاره به تلاش‏های کمیته پشتیبانی انتخابات استان، خاطرنشان کرد: تجهیزات فعلی برای برگزاری انتخابات در قیاس با سنوات گذشته تغییری نکرده است.

احمدی انتظارات در برگزاری انتخابات را بسیار بالا عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به سطح انتظارات و تجهیزات موجود مسئولیت سنگینی بر عهده ستاد برگزاری انتخابات استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر تلاش‏های مستمر برای برگزاری مناسب انتخابات در سطح استان، یادآور شد: با همه تنگناهای موجود از حداکثر توان موجود استفاده خواهد شد.

* ثبت‌نام 4 هزار و 307 نفر داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

وی از ثبت‌نام 4 هزار و 307 نفر داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و ادامه داد: از این تعداد 604 نفر از داوطلبان در شهرهای استان ثبت‌نام کرده‏اند.

احمدی به تعداد ثبت‌نامی‏های روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 7 هزار و 33 نفر در شوراهای اسلامی روستایی استان ثبت‌نام کرده‏اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از ثبت‌نام 4 هزار و 198 مرد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: همچنین تعداد 109 نفر زن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت‌نام کرده‏اند.

وی به استعلام سوابق کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: بعد از اتمام مرحله ثبت‌نام باید نسبت به استعلام سوابق کاندیداها از مراکز قانونی اقدام ‏شود.

احمدی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مطابق با برنامه زمانبندی وزارت کشور است، یادآور شد: به لحاظ رعایت برنامه‏های زمانبندی وزارت کشور مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/73002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول