اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 97 درصدی پروژه مسکن مهر احرار و ساتراپ زنجان

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان گفت: پروژه مسکن مهر احرار و ساتراپ استان از پیشرفت فیزیکی 97 درصدی برخوردار است.

پیشرفت فیزیکی 97 درصدی پروژه مسکن مهر احرار و ساتراپ زنجان

رحیم سلیمانی‏راد امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر احرار و ساتراپ پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

وی به زمان تحویل واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود: با تجهیز و اتمام برخی خدمات زیربنایی این واحدها قابل واگذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان با تاکید بر تامین آب و فاضلاب این پروژه خاطر‌نشان کرد: آب، برق و گاز پروژه مسکن مهر احرار و ساتراپ در بازه زمانی کوتاهی تامین می‏شود.

وی با بیان اینکه با اتمام حصارکشی و محوطه‌سازی پروژه زمینه برای واگذاری واحدها آماده خواهد بود، ادامه داد: این واحدها با اتمام حصار‌کشی، محوطه‌سازی و تامین آب، فاضلاب، برق و گاز آن از اوایل خرداد‌ماه سال‌جاری قابل واگذاری است.

سلیمانی‏راد به افزایش نسبی قیمت واحدهای مسکونی 784 واحدی اشاره کرد و گفت: قرارداد اولیه ساخت و تحویل واحد‏ها بدون در نظر گرفتن محوطه‌سازی به ازای هر متر 370 هزار تومان منعقد شده بود.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان تصریح کرد: هم‌اکنون بابت اضافه شدن حصارکشی و محوطه‌سازی حدود 30 تا 35 هزار تومان به ازای هر متر اضافه شده است.

وی تاکید کرد: همچنین 30 تا 35 هزار تومان نیز در هر متر بابت افزایش قیمت مولفه‏های ساخت یک ساختمان از جمله آسانسور موجب افزایش قیمت تمام شده واحدها شده است.

سلیمانی‏راد با اشاره به درخواست متقاضیان برای تحویل واحدهای مسکونی خود، گفت: تلاش می‏شود به زودی مشکلات موجود برطرف شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان با بیان اینکه مسکن مهر پونک از مهم‏ترین و بزرگ‏ترین پروژه‏های مسکن مهر در سطح استان است، یادآور شد: بیشترین ساخت و سازهای مسکن مهر شهرستان زنجان در این پروژه است.

وی بر حق و حقوق کامل مردم تاکید کرد و گفت: برای ادای حق و حقوق مردم با تعامل مناسب با مسئولان در آینده نزدیک این مشکلات برطرف می‏شود.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول