اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر:

بزرگ‌ترین حرکت جهادی گذشتن از مال است

فرماندار شهرستان نیر گفت: گذشتن از مال جهادی مقدس محسوب می‌شود که در این جهاد مقدس شایسته آن است که گذشتن از مال برای بر جای ماندن کار نیک و عمل شایسته باشد.

بزرگ‌ترین حرکت جهادی گذشتن از مال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد سه‌شنبه در مراسم چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در نیر اظهار داشت: کار خیر و نیک آن هم در سنگر مدرسه‌سازی هیچ وقت فراموش نشده و ماندگاری آن بیش از هر زمان دیگر نمایان و قابل اعتماد و اطمینان است.

وی با بیان اینکه خیرین همیشه با تمام توان در امر مدرسه‌سازی حاضر شده و به بی‌بدیل‌ترین حرکت آموزشی و تربیتی دست زدند، تصریح کرد: ‌اگر کشور ما خواهان دستیابی به توسعه است باید به آموزش و پرورش و تقویت این جبهه توجه جدی داشته باشد.

زاهد با بیان اینکه آموزش و پرورش محل تربیت انسان‌های نقش‌آفرین و خیرین مدرسه‌ساز نیز سرسلسله این نقش‌آفرینی هستند، خاطر نشان کرد: خیر مدرسه‌ساز با درکی عمیق و با ایثار تمام سعی می‌کند بهترین مسیر را برای ذخیره کردن کارهای نیک انتخاب کند که این مسیر توسعه دانش و آگاهی واقعی است.

این مسئول با بیان اینکه مدرسه‌سازی از کارهای ماندگار و تحول‌آفرین در نظام آموزشی و تربیتی محسوب می‌شود، اضافه کرد:‌ آنچه که امروز از خیرین انتظار می‌رود این است که آنها علاوه بر ساخت فیزیکی مدارس، همت خود را در هوشمندسازی مدارس و تجهیز نرم‌افزاری محیط‌های آموزشی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در این حرکت خداپسندانه همه باید احساس وظیفه و مسئولیت کنند، بیان کرد: کشور ما افتخار می‌کند که از مردمان نیک‌اندیشی برخوردار است که تا کمبود و خلأ احساس می‌شود به سرعت در صحنه حاضر شده و چندین برابر کار دولتی کار عمومی و عام‌المنفعه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نیر با بیان اینکه ساخت مدرسه‌ از آن جهت کار ماندگار است که تحصیل در آن جریان داشته و سود آن نصیب انسان‌های فرهیخته می‌شود، یادآور شد: ماندگاری کار خیر هیچ وقت با حرکت‌های روزمره ناقص نمی‌شود.

در این مراسم که در قالب چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نیر گفت: در جشنواره‌های متعدد در این شهرستان خیرین ساخت پنج مدرسه را متقبل شدند که عملیات ساخت چهار مدرسه تکمیل شده و پنجمی نیز در شرف اتمام است.

حسن ممی‌زاده افزود: خیرین پرتوان ما امروز در دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز سنگ تمام گذاشتند به طوریکه با پرداخت 60 میلیون تومان کمک خود یاریگر دانش‌آموزانی بودند که در اوج تنگ‌دستی و نیازمندی سعی در ادامه تحصیل عزتمندانه دارند.

انتهای پیام/62006/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول