اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس همدان خبر داد

شرکت 582 خیر مدرسه‌ساز در جشنواره خیرین همدان

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس همدان با اشاره به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در چهارم اردیبهشت‌ماه جاری گفت: در جشنواره امسال 582 خیر مدرسه‌ساز حضور خواهند یافت.

شرکت 582 خیر مدرسه‌ساز در جشنواره خیرین همدان

ابراهیم امینی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان‌ها انجام می‌شود که این تداوم برگزاری جشنواره منجر به فرهنگ‌سازی در یک امر خداپسندانه شده که مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه‌سازی هستند عنوان کرد: بسیاری از افراد از جمله خیرین مدرسه‌ساز با مشارکت در امر آموزش توانستند نقش مهمی را در باسواد کردن فرزندان این مرز و بوم ایفا کنند.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: امسال نیز به رسم هر ساله در استان همدان میزبان خیران مدرسه‌ساز هستیم که با هر خشتی که برای احداث یک مرکز آموزشی اضافه می‌کنند خانه‌ای در بهشت از آن خود می‌کنند و این بهترین هدیه از سوی خالق برای این افراد شایسته و سعادتمند است.

وی ادامه داد: امسال در تالار معلم همدان میزبان 582 خیر مدرسه‌ساز در استان همدان هستیم که امیدواریم برگ زرین دیگری در تاریخ مدرسه‌سازی استان همدان رقم بخورد.

امینی‌فرد تصریح کرد: از این تعداد خیر مدرسه‌ساز 129 نفر مدرسه ساختند و مابقی هم زمین و یا پول نقد و یا مصالح در اختیار نوسازی قرار دادند.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس همدان تأکید کرد: خیران مدرسه‌ساز همدان از استان‌های دیگر نیز در این مجموعه فعالیت می‌کنند که از این تعداد پنج نفر نیز در خارج از کشور به سر می‌برند که همچنان کمک‌های آنان قطع نشده و ادامه دارد.

*تحقق 52 درصدی وعده‌های خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته

وی با اشاره به تحقق 52 درصدی وعده‌های خیران مدرسه‌ساز در استان همدان یادآور شد: در سال گذشته از 7.5 میلیارد تومان وعده داده شده خیران تاکنون 3 میلیارد و 890 میلیون تومان محقق شده است.

امینی‌فرد در پایان سخنانش گفت: خیران مدرسه‌ساز علاوه بر امر مدرسه‌سازی در مدارس استان نیز به عنوان هیئت امنا فعالیت دارند که دانش‌آموزان بی‌بضاعت را حمایت مالی می‌کنند.

انتهای پیام/89007/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول