اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

احداث 84 مدرسه از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز در قم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از حداث 84 مدرسه با زیربنای 126 هزار و 158 متر مربع از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خبر داد.

احداث 84 مدرسه از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز در قم

سید مهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل نوسازی مدارس قم اظهار کرد: ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم و متناسب با اولویت‌ها در چارچوب طرح ساماندهی از جمله برنامه‌های این اداره است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره بررسی‌های لازم برای استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف با توجه به تغییرات مسائل جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی را انجام می‌دهد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزشی و پرورشی، توسعه، ترمیم و نوسازی ساختمان‌های موجود و تجهیز ساختمان‌های مذکور به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی آزمایشگاهی و رفاهی را از فعالیت‌های دیگر این اداره ذکر کرد.

وی عنوان داشت: احداث مدرسه یکی از مهم‌ترین گام‌های مؤثر در توسعه همه جانبه کشور است.

حائری تصریح کرد: مدارسی که با نیت‌های پاک و اندیشه‌های خدا محور احداث می‌شود زمینه‌ساز، رشد و تعالی جوانه‌های تقوا، زهد، تعهد، تدین و انسان‌دوستی هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین و نیکوکاران با تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز در این مسیر همت کرده و تاکنون توفیقات ارزشمندی به دست آورده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به عملکرد مجمع خیرین استان قم گفت: تاکنون این مجمع 84 مدرسه با 858 کلاس درس و زیربنای 126 هزار و 158 متر مربع احداث کرده است.

وی احداث 44 نمازخانه با زیربنای 6 هزار و 871 متر مربع و 9 سالن ورزشی با زیربنای 5 هزار و 661 متر مربع را از دیگر فعالیت‌های این مجمع ذکر کرد.

حائری یادآور شد: این مجمع احداث یک کانون فرهنگی تربیتی با زیربنای 2 هزار و 619 متر مربع را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/78003/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول