اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس قزوین اعلام کرد

تعهد 210 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز قزوین

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین گفت: تعهد اعتباری خیران مدرسه‌ساز قزوین در سال جاری بالغ بر 210 میلیارد ریال بوده است.

تعهد 210 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین، محمدجواد حیدری امروز در جشن خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه بویین زهرا در آینده‌ای نزدیک از شهرستان‌های موفق در عرصه مدرسه‌سازی می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای دولت نهم تاکنون کمتر جایی بدون داشتن مدرسه باقی‌مانده است و این امر به علت حمایت مسئولان استانی و شهرستان بوده و حمایت‌های خیران و مردم نیز ‌بی‌تأثیر نبوده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره به همکاری و مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی و توجه بیشتر دولت در زمینه مدرسه‌سازی تصریح کرد: چهارمین مدرسه در دست اقدام برای ساخت در شهرستان البرز قرار داشته و در منطقه بویین زهرا بیش از 50 خیر در ساخت مدارس مشارکت دارند.

حیدری با بیان اینکه 9 مدرسه خیرساز در شهرستان بویین زهرا در حال ساخت است، ابراز کرد: این مدارس در روستاهای آقچه‌مزار، آراسنج، فتح‌آباد، شاهین‌تپه و سگز‌آباد در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی مدرسه خیرساز حمد‌آباد ابراز داشت: پیش‌بینی‌های خوبی برای سال آینده و توسعه‌ مدارس خیرساز شده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره به کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز خوزنین همزمان با آغاز هفته معلم بیان کرد: رویکرد محوری سال جاری در حوزه مدارس تکمیلی پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و البته عمق فرسودگی تأسیسات در مدارس استان قزوین زیاد است.

وی عنوان کرد: در طول دو سال اخیر 780 نفر در سطح استان قزوین مشمول خیران شده که از این تعداد 75 درصد را بانوان تشکیل داده و این عده تا پایان بازنشستگی بین 10 تا یکصد هزار تومان را ماهیانه به امر مدرسه‌سازی اهدا می‌کنند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره به برگزاری جشن خیران مدرسه‌ساز در شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: بویین زهرا رتبه نخست را در امر خیران مدرسه‌ساز داشته و شهرستان‌های البرز، آبیک و شهرستان قزوین در رتبه‌های بعدی این رده‌بندی قرار دارند.

حیدری عنوان کرد: شهرستان بویین زهرا سال گذشته رتبه نخست بخش خیران را کسب کرد.

وی پنجم اردیبهشت‌ ماه را زمان برگزاری جشن خیران مدرسه‌ساز استان قزوین در آموزشگاه فنی قدس اعلام کرد و افزود: استان قزوین جزو سه استان برتر در زمینه مدرسه‌سازی است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین عنوان کرد: مجموع تعهد خیران استان قزوین برای سال جاری بالغ بر 210 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول