اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان خبر داد

اجرای 45 میلیارد ریال پروژه مدرسه‌ خیرساز در همدان

مدیر کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: در حال حاضر 4.5 میلیارد تومان پروژه مدرسه‌سازی در سطح استان در دست اجرا داریم.

اجرای 45 میلیارد ریال پروژه مدرسه‌ خیرساز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ابراهیم امینی‌فر در پانزدهمین جشنواره خیرین تویسرکان در اردوگاه تفریحی و سیاحتی باقریه این شهرستان اظهار داشت: مدرسه مهد علم و دانش است و رهایی‌بخش انسان از تاریکی و جهل به وادی نور و دانایی است که خیران پیشگام این عرصه هستند.

وی هدف از برگزاری جشنواره خیران را تجلیل از خیران، ایثارگران، ناشران خوبی و خیر در پیکره جامعه عنوان و اذعان داشت: افراد خیر و نیکوکار مقربان درگاه خداوند هستند که ما باید قدردان بوده و در راستای تقدیر و تجلیل از این نیک‌اندیشان همت کنیم.

مدیر کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اظهار اینکه خیر و نیکی سعادتی است که هم در دنیا و هم در سرای آخرت، با انسان همراه می‌شود، ابراز کرد: اقدامات خیران مدرسه‌سازی از جمله کارهایی به شمار می‌رود که رنگ و بوی خدایی دارد و ماندگار خواهد بود.

وی افزود: در سال آغاز فعالیت مجمع امور خیرین مدرسه‌ساز استان در نخستین جشنواره 500 میلیون تومان خیران در این عرصه به آموزش و پرورش کمک کردند.

امینی‌فر تأکید کرد: تعهد خیران مدرسه‌ساز هر ساله در سطح استان به 18 تا 19 میلیارد تومان افزایش داشته، که این افراد خیر با حمایت مالی خود برای امر ساخت و نوسازی مدارس یاریگر آموزش و پرورش بودند.

وی تصریح کرد: سال گذشته با توجه به شرایط خاصی که در امور مالی داشتیم حدود 7 میلیارد تومان تعهد خیران تحقق پیدا کرد و خوشبختانه بالغ بر 300 کلاس درس که از تعهد خیران در استان بود، در تابستان سال گذشته تحویل داده شد.

مدیر کل تعمیر و تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 4.5 میلیارد تومان پروژه مدرسه‌سازی در سطح استان در دست اجرا داریم، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری کمک از خیران استان همدان بیش از 7 میلیارد تومان برای این امر جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به جایگاه خوب آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان در حوزه مدرسه‌سازی و تلاش خیران مدرسه‌ساز در استان همدان، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری خیران نیک‌اندیش تویسرکان بین یک تا 1.5 میلیارد تومان در این خصوص ما را مساعدت می‌کنند.

امینی‌فر اظهار داشت: افراد علاقمند و خیران مدرسه‌ساز می‌توانند کمک‌های مالی خود را با ورود به سامانه ترویج و نوسازی مدارس اداره کل به صورت اینترنتی به شماره حساب اعلامی واریز کنند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول