اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

خیران مدرسه‌ساز تویسرکان تجلیل شدند

طی مراسمی خیران مدرسه‌ساز و فعالان فرهنگی تویسرکان در پانزدهمین جشنواره خیران شهرستان تویسرکان تجلیل شدند.

خیران مدرسه‌ساز تویسرکان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از خیران مدرسه‌ساز و فعالان فرهنگی تویسرکان در این عرصه در پانزدهمین جشنواره خیران در اردوگاه باقریه این شهرستان با حضور مسئولان تجلیل شد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان در پانزدهمین جشنواره خیرین تویسرکان در اردوگاه تفریحی و سیاحتی باقریه این شهرستان، با اشاره به انجام اعمال خیر در جامعه اسلامی نظیر مدرسه‌سازی، ابراز کرد: ساخت مدرسه و ایجاد زمینه تحصیل برای افراد جامعه همانند جهاد مقدس است.

علی بیات بیان کرد: گسترده شدن مشارکت مردم به امور خیر سبب ارتقا هنجارها و کاهش مشکلات و ناهنجاری‌ها خواهد شد.

وی ابراز کرد: جشنواره خیران مدرسه‌ساز نوید انسان‌های آگاه، سخاوتمند و نیکوکار است و مدرسه آغازی بر رشد و شکوفا شدن فرزندان و آینده‌سازان ایران اسلامی است که نیک‌اندیشان خیر در مهیاسازی این امر نقشی اساسی و مهم دارند.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه با عنایت خداوند در سال‌های اخیر رشد چشمگیر نهضت مدرسه‌سازی و شاهد فعالیت گسترده خیران در این امر هستیم، گفت: امروز در جای جای ایران اسلامی ساخت مدرسه خیرساز رشدی بسیار مطلوب دارد.

وی هدف از برگزاری پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز را در تویسرکان تجلیل از همت بی‌دریغ خیران دانست و بیان کرد: همه باید تلاش کنیم بستر‌ساز امور خیر و نیکوکاری در سطوح مختلف جامعه باشیم.

بیات در ادامه کمک در حوزه تربیت و تعلیم نسل آینده‌ساز کشور را خیری ارزشمند و مداوم عنوان کرد و گفت: مدرسه‌سازی منادی شعور خیرین مدرسه‌ساز و چراغ‌ روزافزون دانایی و روشنایی انسان است.

وی حرکت خیران را جلوه‌ای از ایثار در جامعه خواند و افزود: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با هدف توسعه همه‌جانبه فضاهای آموزشی و پرورشی همسو با حرکت بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی، گروه‌های خیرخواه و نیک‌اندیش به یاری و کمک دولت و مسئولان وارد شدند تا در ساخت و سازهای مدارس مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند که امروز ما شاهد موفقیت روزافزون آنها هستیم.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان در پایان ضمن تقدیر از خیران مدرسه‌ ساز، اظهار داشت: امید داریم روز به روز تعداد خیران برای همراهی و پیشرفت امور افزون‌تر شوند و این عزیزان ما را در نهادی که زیربنایی‌‌ترین نهاد آموزش و تربیتی است، بیش از گذشته  ما را یار و حامی باشند.

در پایان مراسم از خیران مدرسه‌ساز و فرهنگیان فعال در این عرصه تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول