اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور:

خراسان جنوبی ام‌القرای مدرسه‌سازی است

رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور گفت: خراسان جنوبی در امر مدرسه‌سازی ام‌القرا بوده است.

خراسان جنوبی ام‌القرای مدرسه‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خدیجه نیزاری پیش از ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی با بیان اینکه کار خیر در نزد مردم ایران از گذشته وجود داشته است، اظهار داشت: از گذشته تاکنون مردم ایران به تشخیص خود یکی از عناوین کار خیر را انتخاب و در آن عرصه قدم برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر انسانی که بیشتر بتواند صفات الهی را در خود متجلی کند با ارزش‌تر است، اذعان داشت: بخشش و جود از جمله صفات الهی است که هر انسانی که عالم‌تر باشد در خود متجلی می‌کند.

نور مؤمنان راه آنها را روشن می‌کند

رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: کسانی که راه راست را می‌روند در تمام مراحل زندگی کار صحیح را انجام می‌دهند.

نیزاری با بیان اینکه نور مؤمنان راه آنها را روشن می‌کند و در روز قیامت این نور را که از دنیا آورده‌اند روشنگر راه آنها است، یادآور شد: هر کار خیری، خیر است و انسان با انجام آن جزء صالحان است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در امر مدرسه‌سازی ام‌القرا بوده است، خاطر نشان کرد: کار خیری که در خدمت علم و دانش باشد و سبب رشد و تجلی انسان شود کار بسیار مهمی است.

انتهای پیام/2248/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول