اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پنجمین سال متوالی

جشن خیران مدرسه‌ساز در بویین‌ زهرا برگزار شد

برای پنجمین سال متوالی جشن خیران مدرسه‌ساز در بویین‌ زهرا برگزار شد.

جشن خیران مدرسه‌ساز در بویین‌ زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، پنجمین آیین و جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

علی‌اصغر رجبی‌سگز‌آبادی در این مراسم اظهار داشت: فعالیت‌های گسترده در زمینه مدرسه‌سازی می‌تواند سبب توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد بستر‌های مناسب برای این موضوع شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: تمام مسئولان لازم است تا در امور مربوط به خیران پای کار بوده و فعالیت‌های خویش را معطوف به این سمت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین نیز در این مراسم با تجلیل از برگزارکنندگان مراسم‌های جشن خیران مدرسه‌ساز در سطح نواحی آموزش و پرورش ابراز داشت: اجر و پاداش خیران در دنیا و آخرت بسیار گسترده و فراوان است.

جعفر حبیبی افزود: جشن خیران مدرسه‌ساز مجمع استان قزوین روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در این استان و با حضور جمع کثیری از خیران و مسئولان برگزار می‌شود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به برخی گام‌های برداشته شده در حوزه مدرسه‌سازی استان قزوین گفت: امیدواریم در سال جاری فعالیت‌ها مستمر‌تر و بیشتر تداوم یابد.

محمدجواد حیدری اذعان داشت: روند نوسازی و تجهیز مدارس در استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر بسیار مطلوب و رو به جلو قرار دارد.

اجرای نوای موسیقی، تجلیل از برگزیدگان مدرسه‌ساز شهرستان بویین زهرا و حضور چشم‌گیر خیران و فرهنگیان شهرستان بویین زهرا از حاشیه‌های این مراسم بود.

اهدای عیدی یک میلیون ریالی یک کودک سه ساله به این جشن در خلال برگزاری مراسم تشویق حاضران و شگفت‌زدگی مسئولان را بر در پی داشت.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول