اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نوسازی مدارس استان گلستان:

تعهدات خیرین مدرسه‎ساز به بیش از 47 میلیارد ریال رسید

رئیس سازمان نوسازی مدارس استان گلستان گفت: در فاصله جشنواره چهاردهم و پانزدهم خیرین مدرسه‎ساز، میزان تعهدات خیران در شهرستان‎‎های مختلف استان به 47 میلیارد و 757 میلیون و 698 هزار و 550 ریال رسیده است.

تعهدات خیرین مدرسه‎ساز به بیش از 47 میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عماد مخدومی بعدازظهر امروز در حاشیه پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: 100 کلاس درس نیمه‎کاره در استان وجود دارد که نیازمند کمک‎های خیرین نیک‎اندیش است.

وی ادامه داد: در شهرستان مینودشت شش کلاس، گنبدکاووس 30 کلاس، مراوه‎تپه سه کلاس، کردکوی 9 کلاس، بندرترکمن 9 کلاس، گمیشان پنج کلاس و گرگان 22 کلاس که مجموعاً 100 کلاس نیمه‎کاره در استان وجود دارد.

تکمیل پروژه‎‎های نیمه‎تمام و دولتی جزو تعهدات سازمان نوسازی مدارس

رئیس سازمان نوسازی مدارس گلستان، کمک خیرین مدرسه‎ساز را ضرورتی مهم خواند و تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، کمک و مساعدت خیرین در راستای مدرسه‎سازی امری مهم و ضروری است.

مخدومی؛ ساخت‎وساز مدارس، تکمیل پروژه‎‎های نیمه‎تمام و دولتی را جزو تعهدات سازمان نوسازی دانست و یادآور شد: خیرین تعهد کردند که همه پروژه‎ها را تکمیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید آستین همت را بالا بزنیم، متذکر شد: امروز روز امتحان من و شماست، بنابراین اگر بنشینیم و تماشاگر باشیم به فرزندان نسل حاضر و آینده خیانت کرده‎ایم. اگر توان مالی هم نداریم باید دیگران را تشویق به این امر کنیم.

مدرسه‎سازی و هوشمندسازی مدارس، عبادت است

رئیس سازمان نوسازی مدارس گلستان با بیان اینکه نباید به برگزاری جشنواره بسنده کنیم، اظهار داشت: ما باید موذن باشیم، اذان بگوییم و همه را به عبادتی بخوانیم که نامش مدرسه‎سازی و هوشمندسازی مدارس است.

انتهای پیام/83001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول