اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

مشکلات اقتصادی جامعه را آسیب‌‌پذیر کرده است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و مسائل اقتصادی ارکان مختلف جامعه را آسیب‌پذیر کرده است، بنابراین باید در راستای رفع این معضل‌ها گام برداشته شود.

مشکلات اقتصادی جامعه را آسیب‌‌پذیر کرده است

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی جامعه باعث شده است که ارکان مختلف جامعه دچار آسیب شود به طوری که بعد فرهنگی، انضباط اجتماعی، آرامش روانی خانواده‌ها، تولید، صنعت، کشاورزی، امور عمرانی و .. از مسائل اقتصادی متاثر هستند.

وی با بیان اینکه مسائل مختلف جامعه متاثر از مسائل اقتصادی است، افزود: اگر جامعه از شرایط اقتصادی مطلوب و رضایت‌بخش برخوردار شود سایر مشکلات با سهولت بیشتری حل شده و برنامه‌ها، چشم‌اندازها و طرح‌های تعریف شده نیز با موفقیت بیشتری به منصه ظهور می‌ر‌سد.

وی کسب موفقیت در سایر زمینه‌ها را در گروی حل سایر مشکلات دانست و بیان داشت: چنانچه مسائل و معضل‌های اقتصادی حل نشود در سایر زمینه‌ها موفقیت‌های ناچیز و کم‌ارزشی به دست می‌آید بنابراین امیدوار هستیم کاندیداهای ریاست جمهوری با ارائه برنامه‌های روشن در حوزه اقتصاد خود را به مردم معرفی کنند تا آنها بهترین فرد را برای سکانداری کشورمان انتخاب کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی سیاست خارجی را متاثر از مسائل اقتصادی دانست و بیان داشت: همه کشورها کسب منافع اقتصادی را در اولویت قرار داده‌اند بنابراین سیاست خارجی خود را بر مبنای آن تنظیم می‌کنند پس باید فردی به عنوان ریاست جمهوری انتخاب شود که با تصمیم‌گیری‌های غلط در حوزه اقتصاد برای نظام در عرصه بین‌الملل هزینه ایجاد نکند.

حسینی‌‌صدر برای راه یافتن فردی فارغ از شعار و حرکات جنجالی به نهاد ریاست‌جمهوری اظهار امیدواری کرد و گفت: مردم در انتخاب فرد اصلح باید نهایت دقت خود را بکنند تا فردی با دید روشن در حوزه اقتصادی و برخوردار از تیم اقتصادی فعال و توانمند رئیس جمهور کشورمان شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول