اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

مشکلات اقتصادی ایران قابل حل است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وضعیت اقتصادی مردم ایران خوب نیست، لیکن ابزارها و ظرفیت‌هایی وجود داشته که می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

مشکلات اقتصادی ایران قابل حل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز خراسان شمالی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره علت جدا شدن از دولت اظهار کرد: در آن مقطع دولت عذر ما را خواست و ما از دولت جدا نشدیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور دارای مشکلات فراوانی از هر جنس است، افزود: محور مشکلات کنونی اقتصادی بوده و اگر حماسه سیاسی روی ندهد، مشکلات اقتصادی هم رفع نخواهد شد، از این رو رفع مشکلات اقتصادی در گرو حماسه سیاسی است.

* برنامه‌هایم برای ریاست جمهوری امروز انتشار یافت

حجت‌الاسلام پورمحمدی همچنین در مورد برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری یازدهم گفت: ریز برنامه‌های من امروز برای نخستین‌بار در خبرگزاری‌ها انتشار یافته که امیدواریم بر اساس چشم انداز نظام به این اولویت‌ها برسیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: برنامه‌هایم را در 18 عنوان و 158 اقدام تبیین کرده که اساس آن حوزه اقتصادی و توجه به تولید به عنوان محوری‌ترین رکن برای رفع مشکلات و مهار تورم است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه به مباحث اقتصادی و تولید بوده تا تلاش دشمنان برای به زانو در آوردن نظام اسلامی بی اثر شود.

* بی مبالاتی در دولت زیاد شده است

حجت‌الاسلام پورمحمدی همچنین در پاسخ به سوالی درباره افزایش فساد در دولت نسبت به دولت‌های گذشته گفت: البته آمار دقیقی در این زمینه نداریم لیکن بی مبالاتی در دولت زیاد شده و عده‌ای به فسادها و تخلفات روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه جمعیت نیز افزایش یافته است، افزود: همان‌طور که خدمت بیشتر شده در کنار آن نابسامانی‌هایی نیز وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه یقین داشته که مشکلات اقتصادی با تدبیر و برنامه‌ریزی قابل حل است، گفت: ما برنامه می‌خواهیم و باید در این چارچوب حرکت کنیم.

وی وجود پرت منابع در دولت را هم برشمرد و اظهار کرد: وضعیت اقتصادی ایران امروز خوب نیست، لیکن ابزارها و ظرفیت‌هایی وجود داشته که می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره ضرورت برگزاری این‌گونه نشست‌ها در دانشگاه‌ها گفت: باید خود دانشجویان و دانشگاه‌ها در این زمینه فعالانه عمل کرده و نشست‌های مختلفی را با حضور صاحب نظران برگزار کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: صرفاً طی چند سال اخیر این چهارمین سفر به بجنورد بوده که نشست‌هایی نیز در دانشگاه برگزار شده است.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری همچنین درباره کاندیدای اصولگرایان گفت: اکنون احزاب اصولگرا در حال بررسی این موضوع بوده که امیدواریم با یک اجماع نظر به کاندیدای اصولگرا برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری رسیده و این مساله سامان یابد.

انتهای پیام/63002/غ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول